Понеділок
28.06.2010
Окрім власних магазинів товарів домашнього затишку Home&You в Україні відкриватимуться також франчайзингові
 

На український ринок вийшла відома міжнародна концепція Home&You - магазини домашнього декору і затишку. Власником бренду Home&You є польська компанія LPP, яка успішно розвиває в нашій країні такі роздрібні мережі, як Reserved, Cropp Town і House. Під брендом Home&You на сьогоднішній день працює більше 50 магазинів в Польщі, Росії, Україні, Естонії, в тому числі і по франчайзингу. В Україні компанія має намір відкривати як власні магазини, так і у співпраці з партнерами-франчайзі. Перший власний магазин Home&You запрацював у березні 2010 року в Житомирі в ТРЦ "Глобал". Відкриття другого заплановано на вересень у Львові в ТЦ "Кінг Крос".

"Популярність марки помітна вже зараз. Після кількох місяців роботи з'явилося вже більше ста постійних покупців. Такої широкої пропозиції модного домашнього декору в одному магазині на Україні ще не було", - коментує представник компанії LPP Олександр Мороз. - "Протягом сезону в магазинах Home&You покупець може знайти кілька окремих колекцій, співзвучних із найостаннішими віяннями моди у сфері домашнього декору. Всі вони регулярно, мінімум один раз на тиждень, поставляються в наші магазини, в тому числі і в Україні. Відмінною позитивною рисою концепції Home&You є також швидка зміна пропонованих моделей. Ми ніколи не продаємо тисячами одні й ті ж вироби, а продумуємо і створюємо нові модні стилі".

Особливістю концепції Home&You є унікальне поєднання класики і моди в домашньому декорі з цінами, доступними для широкого кола покупців. І все це в достатньо широкому асортименті. На площі не більше 250 кв.м. можна знайти різноманітні рішення для салону, кабінету, спальної кімнати, кухні та ванної. Проекти кожної моделі і концепції колекцій розробляються дизайнерами в центральному офісі компанії в Гданську й виробляються на фабриках в різних країнах у Європі та Азії.

"Перспективи роботи на українському ринку для нашої концепції дуже великі, оскільки цей сегмент роздрібної торгівлі лише починає зароджуватися в Україні. Але слід також намагатися зрозуміти, що дійсно цікавить українського клієнта, які рішення йому необхідні, як краще і економніше він зможе вирішити свої проблеми. І, відповідно, пропонувати такий асортимент і такі ціни, які якнайкраще його задовольнять", - вважає Олександр Мороз.

Магазини Home & You працюють в сегментах "середній -", "середній" і "середній +". Розташовуються вони в основному в галереях торгових центрів. Серед покупців багато не тільки регулярних відвідувачів торгових центрів, а й професійних стилістів і дизайнерів по інтер'єру, а також корпоративних клієнтів (власників ресторанів, кафе, невеликих готелів).

"Ми плануємо розвиватися у всіх містах з населення понад 150 тис. жителів, як у власних магазинах, так і в партнерських. Ми дуже зацікавлені у співпраці на основі франчайзингу з професійними ритейлерами на Україні, але відкриття власних магазинів також є важливою складовою стратегії розвитку на Україні. Перспективи розвитку франчайзингової мережі в Україні - величезні, і звичайно ж ми хочемо цей шанс використати. Власні магазини в основному будуть відкриватися у великих містах-мільйонниках, насамперед у Києві. Але якщо до нас звернеться професійний рітейлер, який володіє привабливою торговельною площею в Києві або іншому великому місті, ми обов'язково розглянемо можливість співпраці", - розповів про подальші плани розвитку мережі в Україні Олександр Мороз.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано