09.04.2015

«Українські електрокотли» розвивають франчайзинг

У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею

В силу того, що в Україні газ все дорожчає, попит на електричне опалювальне обладнання суттєво збільшується. Наприклад, все більшу популярність отримують електричні котли. «Електричні котли останнім часом стали одним з найкращих варіантів опалення та дозволяють забезпечити комфортне опалення, незалежне від центральної мережі. Вони невеликі, легко встановлюються і не вимагають постійного обслуговування. Сьогодні широкий вибір потужності дозволяє підібрати котел для самих різних приміщень - від невеликих квартир, до господарських об'єктів, особливо в тих районах, де відсутня газова магістраль. На даний момент маємо наш власний філіал у Києві та 6 франчайзингових об'єктів в таких містах, як Запоріжжя, Одеса, Львів, Ужгород і також у столиці», - розповідає Олександр Павленко, керівник проекту «Українські електрокотли».

«Українські електрокотли» Фото «Українські електрокотли»

У пакет франшизи «Українські електрокотли» входить налаштований сайт, напрацьовані канали просування продукції, оптові ціни на продукцію (маржа до 20%), прямі контакти постачальників мережі, консультаційна підтримка по веденню бізнесу та куратор до повної окупності франшизи і багато іншого.

Вважається, що основні переваги електрокотлів у чистоті їх використання, так як вони екологічно чисті в експлуатації, оскільки немає шкідливих викидів під час роботи. А також у простоті установки - відсутня необхідність виділяти окреме приміщення під котельню і будувати димар. Варто відзначити і високий ступінь пожежної безпеки - газ, горючі суміші і навіть тверде паливо можуть стати причиною пожежі в разі витоку. Для безпечної роботи електрокотла досить якісної проводки, пристрою захисного відключення на струм витоку і автоматів відключення на коротке замикання.

«Розвиток франчайзингу ми почали на початку 2014 року у зв'язку зі збільшенням попиту на продукцію. Щоб не чекати поки будуть з'являтися нові конкуренти, вирішили самі створювати "лояльних і керованих" конкурентів, з якими могли б разом розвиватися. Вартість нашої франшизи залежить від регіону розвитку та його потенціалу. Вона коливається від 15 700 до 27 800 грн. На даному етапі ми зацікавлені в партнерах таких міст, як Харків, Дніпропетровськ, Черкаси, Суми, Вінниця та Житомир. Для подальшої розкрутки бізнесу необхідні: вкладення у рекламу - на перших порах це контектная реклама, реклама в ЗМІ; постійний доступ до інтернету; оборотні кошти в межах 3000-10000 грн. (на перших порах) та ін. Після налаштування сайту і реклами до партнера виїжджає наш фахівець для базового навчання і подальшої консультації по бізнесу», - ділиться Олександр Павленко.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
«Українські електрокотли» розвивають франчайзинг

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1166 коментарів, 277 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank