«Українські електрокотли» розвивають франчайзинг

Четвер
09.04.2015
У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
 

В силу того, що в Україні газ все дорожчає, попит на електричне опалювальне обладнання суттєво збільшується. Наприклад, все більшу популярність отримують електричні котли. «Електричні котли останнім часом стали одним з найкращих варіантів опалення та дозволяють забезпечити комфортне опалення, незалежне від центральної мережі. Вони невеликі, легко встановлюються і не вимагають постійного обслуговування. Сьогодні широкий вибір потужності дозволяє підібрати котел для самих різних приміщень - від невеликих квартир, до господарських об'єктів, особливо в тих районах, де відсутня газова магістраль. На даний момент маємо наш власний філіал у Києві та 6 франчайзингових об'єктів в таких містах, як Запоріжжя, Одеса, Львів, Ужгород і також у столиці», - розповідає Олександр Павленко, керівник проекту «Українські електрокотли».

Вважається, що основні переваги електрокотлів у чистоті їх використання, так як вони екологічно чисті в експлуатації, оскільки немає шкідливих викидів під час роботи. А також у простоті установки - відсутня необхідність виділяти окреме приміщення під котельню і будувати димар. Варто відзначити і високий ступінь пожежної безпеки - газ, горючі суміші і навіть тверде паливо можуть стати причиною пожежі в разі витоку. Для безпечної роботи електрокотла досить якісної проводки, пристрою захисного відключення на струм витоку і автоматів відключення на коротке замикання.

«Розвиток франчайзингу ми почали на початку 2014 року у зв'язку зі збільшенням попиту на продукцію. Щоб не чекати поки будуть з'являтися нові конкуренти, вирішили самі створювати "лояльних і керованих" конкурентів, з якими могли б разом розвиватися. Вартість нашої франшизи залежить від регіону розвитку та його потенціалу. Вона коливається від 15 700 до 27 800 грн. На даному етапі ми зацікавлені в партнерах таких міст, як Харків, Дніпропетровськ, Черкаси, Суми, Вінниця та Житомир. Для подальшої розкрутки бізнесу необхідні: вкладення у рекламу - на перших порах це контектная реклама, реклама в ЗМІ; постійний доступ до інтернету; оборотні кошти в межах 3000-10000 грн. (на перших порах) та ін. Після налаштування сайту і реклами до партнера виїжджає наш фахівець для базового навчання і подальшої консультації по бізнесу», - ділиться Олександр Павленко.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти