24.12.2014

«Білюкс»: все ще попереду

Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії

У результаті змін соціально-політичної та економічної ситуації в Україні, були вжиті заходи про забезпечення економії природного газу. А в зв'язку з цим стимулювання до переходу українців на електроопалення. Тому рік видався нелегким і трудомістким для «Білюкс» у справі перевороту в опаленні, але варто відзначити, що поставлені задачі компанія виконала і перевиконала. Протягом 2014 року було відкрито 5 філій. Також було зафіксовано найбільше число заявок від потенційних партнерів, дилерів, клієнтів. А в листопаді та грудні відбулися нові франчайзингові відкриття в Рівному та в Білгород-Дністровському (Одеська область).

«Билюкс» Фото «Билюкс»

Компанія «Білюкс» проповідує безгазову Україну, і вважає, що на сьогоднішній день електричні системи довгохвильового опалення можуть служити однією з основ енергозбереження в країні. Нагадаємо, що бізнес окупається за один сезон, а фінансові ресурси компанія бере не у банків, а у своїх франчайзі.

«Сьогодні в народі витає настрій недовіри уряду і надія тільки на себе. Тому, з'являються вимоги дозволити видобувати електроенергію самостійно, незалежно від держави з їх корупційними схемами. Ну і люди починають розуміти, що з електричного опалення у них мало альтернатив. Якщо хочуть економити - то треба вибирати стельові довгохвильові Білюкс. Так що попит на нашу продукцію є!», - коментує директор компанії «Білюкс» Олег Литвинов
 
У поточному році компанією було запущено новий проект. «Найважче нам дався запуск Білюкс BIONIC, але це є наш козир, у якого немає конкурентів ні в Євросоюзі, ні в СНД», - продовжує Олег Литвинов. У найближчих планах компанії зробити переворот в опаленні. Сприяти переходу від конвекційних систем опалення до довгохвильових інфрачервоних. А також виводити нові моделі і збільшувати ефективність старих. Є мета розробити модель будинку з нульовим енергоспоживанням. За статистикою близько 20% домогосподарств у 2015 році можуть перейти на електроопалення.
 
«У 2014-му році нас особливо надихнув зворотній зв'язок з партнерами: іноді хороший, іноді конструктивний і критичний, але може цим ще більш корисний. Вимоги до франчайзі залишилися тими ж, розміри планів у гривні не змінилися. Ціни зросли всього на 30%, не дивлячись на те що долар на 300% і у нас імпортних матеріалів - 50%», - каже Олег Литвинов.
 

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank