Середа
24.12.2014
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
 

У результаті змін соціально-політичної та економічної ситуації в Україні, були вжиті заходи про забезпечення економії природного газу. А в зв'язку з цим стимулювання до переходу українців на електроопалення. Тому рік видався нелегким і трудомістким для «Білюкс» у справі перевороту в опаленні, але варто відзначити, що поставлені задачі компанія виконала і перевиконала. Протягом 2014 року було відкрито 5 філій. Також було зафіксовано найбільше число заявок від потенційних партнерів, дилерів, клієнтів. А в листопаді та грудні відбулися нові франчайзингові відкриття в Рівному та в Білгород-Дністровському (Одеська область).

«Сьогодні в народі витає настрій недовіри уряду і надія тільки на себе. Тому, з'являються вимоги дозволити видобувати електроенергію самостійно, незалежно від держави з їх корупційними схемами. Ну і люди починають розуміти, що з електричного опалення у них мало альтернатив. Якщо хочуть економити - то треба вибирати стельові довгохвильові Білюкс. Так що попит на нашу продукцію є!», - коментує директор компанії «Білюкс» Олег Литвинов
 
У поточному році компанією було запущено новий проект. «Найважче нам дався запуск Білюкс BIONIC, але це є наш козир, у якого немає конкурентів ні в Євросоюзі, ні в СНД», - продовжує Олег Литвинов. У найближчих планах компанії зробити переворот в опаленні. Сприяти переходу від конвекційних систем опалення до довгохвильових інфрачервоних. А також виводити нові моделі і збільшувати ефективність старих. Є мета розробити модель будинку з нульовим енергоспоживанням. За статистикою близько 20% домогосподарств у 2015 році можуть перейти на електроопалення.
 
«У 2014-му році нас особливо надихнув зворотній зв'язок з партнерами: іноді хороший, іноді конструктивний і критичний, але може цим ще більш корисний. Вимоги до франчайзі залишилися тими ж, розміри планів у гривні не змінилися. Ціни зросли всього на 30%, не дивлячись на те що долар на 300% і у нас імпортних матеріалів - 50%», - каже Олег Литвинов.
 


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується