Економія та заробіток від Білюкс

П'ятниця
13.03.2015
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
 

Раніше споживача необхідно було привчати до вживання інноваційних інфрачервоних довгохвильових обігрівачів, а сьогодні люди готові розібратися з інновацією через ситуацію, що склалася на ринку газу та обмеження квот його споживання. На даний момент використання енергозберігаючого тепла є найбільш прагматичним рішенням.

«Наприкінці сезону, з лютого, ми запустили нове представництво «Білюкс» у Білгород- Дністровському та в Рівно. А наші франчайзі і дистриб'ютори з Харкова, Києва, Полтави, Львова та Чернігова показали зростання 60% і мають намір у новому сезоні збільшити продажі в 2-3 рази! Сьогодні нас і наших партнерів особливо радує успішний старт продажів обігрівачів Білюкс Bionic. Завдяки еффектвіності та дизайну він продається краще аналогів. Франчайзі з Івано-Франківська та Вінниці за результатами сезону виконали план продажів для переходу на рівень дистриб'юторів. Що дає право на більшу знижку і більший план продажів. У нас немає роялті, але є план продажів. Такому результату, звичайно ж, сприяв запуск нової моделі довгохвильового обігрівача - Bilux Bionic», - говорить Олег Литвинов, директор компанії «Білюкс».

Bionic - це оптимізований побутовий електричний обігрівач. Його напівциліндрична пластина дає дуже м'яке, здорове і ефективне тепло. У Bionic енергоспоживання менше на 15%, ніж у попередніх моделей Билюкс, на 20%, ніж Теплов, Horwin, Геліос і на 10%, ніж Frico і ECOSUN.

«Що ж до інших філій, то Румунський франчайзі виконав усі плани і стабільно зростає. Також партнером з Тернополя виконані мінімальні вимоги, і він будує плани на наступний сезон. Кіровоград і Хмельницький, виявилися не такими вдалими, як нам хотілося б: легкий старт тут не вийшов. Ми аналізуємо причини і виїжджаємо до регіону для вивчення ситуації, а також для допомоги у запуску представництва - це спільна участь у виставках у міжсезоння,  коучинг в точках продажів, а також інтернет-реклама. І, ми продовжуємо пошук франчайзі в Польщі. З початку року отримали близько 10 заявок», - продовжує Олег Литвинов.

Сума інвестицій, яка необхідна для відкриття партнерського філії - $3000. Головною специфікою компанії «Білюкс» є те, що компанія єдина на ринку довгохвильових систем опалення, яка виводить щороку нові моделі. Бізнес окупається за один сезон, а фінансові ресурси компанія бере не у банків, а у своїх франчайзі. Інвестований капітал у енергозберігаючі обігрівачі Білюкс має велику швидкість - за 6 місяців капітал можна обернути 1-3 рази. При рентабельності до 90% - це від 90% до 270% повернення інвестицій на рік.
 


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано