13.03.2015

Економія та заробіток від Білюкс

Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно

Раніше споживача необхідно було привчати до вживання інноваційних інфрачервоних довгохвильових обігрівачів, а сьогодні люди готові розібратися з інновацією через ситуацію, що склалася на ринку газу та обмеження квот його споживання. На даний момент використання енергозберігаючого тепла є найбільш прагматичним рішенням.

Білюкс Фото обігріву приміщення від Білюкс

Нагадаємо, що стратегічними цілями ТМ «Билюкс» є: лідерство в своїх сегментах ринку; зростання компанії не менш ніж на 100% щорічно; якість, як основна конкурентна перевага; створення нових моделей і збільшення ефективності існуючих.

«Наприкінці сезону, з лютого, ми запустили нове представництво «Білюкс» у Білгород- Дністровському та в Рівно. А наші франчайзі і дистриб'ютори з Харкова, Києва, Полтави, Львова та Чернігова показали зростання 60% і мають намір у новому сезоні збільшити продажі в 2-3 рази! Сьогодні нас і наших партнерів особливо радує успішний старт продажів обігрівачів Білюкс Bionic. Завдяки еффектвіності та дизайну він продається краще аналогів. Франчайзі з Івано-Франківська та Вінниці за результатами сезону виконали план продажів для переходу на рівень дистриб'юторів. Що дає право на більшу знижку і більший план продажів. У нас немає роялті, але є план продажів. Такому результату, звичайно ж, сприяв запуск нової моделі довгохвильового обігрівача - Bilux Bionic», - говорить Олег Литвинов, директор компанії «Білюкс».

Bionic - це оптимізований побутовий електричний обігрівач. Його напівциліндрична пластина дає дуже м'яке, здорове і ефективне тепло. У Bionic енергоспоживання менше на 15%, ніж у попередніх моделей Билюкс, на 20%, ніж Теплов, Horwin, Геліос і на 10%, ніж Frico і ECOSUN.

«Що ж до інших філій, то Румунський франчайзі виконав усі плани і стабільно зростає. Також партнером з Тернополя виконані мінімальні вимоги, і він будує плани на наступний сезон. Кіровоград і Хмельницький, виявилися не такими вдалими, як нам хотілося б: легкий старт тут не вийшов. Ми аналізуємо причини і виїжджаємо до регіону для вивчення ситуації, а також для допомоги у запуску представництва - це спільна участь у виставках у міжсезоння,  коучинг в точках продажів, а також інтернет-реклама. І, ми продовжуємо пошук франчайзі в Польщі. З початку року отримали близько 10 заявок», - продовжує Олег Литвинов.

Сума інвестицій, яка необхідна для відкриття партнерського філії - $3000. Головною специфікою компанії «Білюкс» є те, що компанія єдина на ринку довгохвильових систем опалення, яка виводить щороку нові моделі. Бізнес окупається за один сезон, а фінансові ресурси компанія бере не у банків, а у своїх франчайзі. Інвестований капітал у енергозберігаючі обігрівачі Білюкс має велику швидкість - за 6 місяців капітал можна обернути 1-3 рази. При рентабельності до 90% - це від 90% до 270% повернення інвестицій на рік.
 

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Економія та заробіток від Білюкс

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank