Vianor: Попереду - зростання ринку

Вівторок
18.05.2010
Розмова з директором Nokian Tyres Україна Ігорем Богдановим
 

Україна посідає друге місце після Росії за кількістю шинних центрів Vianor. Чим Ви можете пояснити таку популярність франчайзингу Vianor в Україні?
У першу чергу, тим, що сама концепція шинних центрів Vianor спочатку була вибудована дуже грамотно. У процесі впровадження в Україні ця концепція пройшла процес адаптації до специфіки локального ринку, що дозволило підвищити її ефективність. Також суттєвою перевагою цієї франшизи є постійна підтримка самого виробника, концерну Nokian Tyres, який особливо зацікавлений в успішності розвитку мережі.

Слід зазначити, що ми першими почали активно працювати на шинному ринку України, наша експансія почалася в 2007 році, і, хоча до цього моменту наші конкуренти вже робили деякі кроки з реалізації аналогічних проектів, концепція Vianor виявилася більш привабливою для вітчизняних франчайзі.

Як ви оцінюєте попит на шини на українському ринку зараз?
Після певного спаду, яким був відзначений 2009 рік, ринок знову оживився. Звичайно ж, криза негативно позначилася на всіх ринках, у тому числі й на шинному. Тим не менш, у 2010 році ми спостерігаємо не просто тенденцію до зростання, а дійсно стійке зростання.

На Вашу думку, наскільки привабливий цей сегмент для роботи?
Шинні центри - дуже привабливий сегмент рику, який абсолютно не заповнений. Він дуже перспективний, адже на сьогодні його потенціал реалізований, за нашими оцінками, лише на 15-20%.

Які прогнози Ви можете зробити щодо попиту на найближче майбутнє?
Думаю, що зростання продажів шин збережеться, і це позитивно відобразиться на розвитку нашої мережі шинних центрів Vianor.

Які цілі ставляться щодо розвитку мережі в Україні?
Глобально, цього року концерн поставив перед собою завдання збільшити мережу Vianor до 700 точок у світі, зараз же діє 642 шинних центрів у 19 країнах. В Україні наше завдання на поточний рік - відкрити 100-й шинний центр Vianor. Упевнений, що ми досягнемо цієї мети, тому що на сьогоднішній день під цим брендом працюють вже 82 шинних центра.

Яка стратегія розвитку мережі зараз?
На сьогоднішній момент завершено етап формування концепції Vianor, його повної адаптації під українські реалії, вона абсолютно прозора, її механізми вивірені і дієві. У цьому році ми почали роботу із залучення нових франчайзі, що не мали досвіду роботи на шинному ринку, але які бажають інвестувати у франшизу, що гарантовано принесе результат.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію