Субота
15.05.2010
Більше 700 шинних центрів до кінця року буде об’єднувати світова мережа Vianor
 

Компанія Nokian Tyres визначила для себе цілі з розвитку мережі - мати більше 700 шинних центрів до кінця 2010 року. На сьогоднішній день в мережу Vianor входить вже 642 торгових точки в усьому світі, 471 з яких є партнерськими і працюють на умовах франчайзингу, а 171 шинний центр знаходиться у власності концерну. Мережа Vianor працює в 19 країнах, найбільш широко вона представлена в країнах Скандинавії, Росії та Україні. У нашій країні налічується вже більше 80 шинних центрів, всі вони є франчайзинговими.

Компанія відзначає цього року стабілізацію рівня попиту на шини, його відновлення після кризи. "Буря пройшла, але це ще не спокійне плавання. Як і очікувалося, попит на ключових ринках Nokian Tyres почав відновлюватися; наші продажі і прибуток покращилися, як планувалося. Продажі літніх шин на наших ключових ринках різко зросли завдяки перемогам шин Nokian Hakka в тестах кількох автомобільних журналів. Операційний прибуток збільшився в результаті поліпшеної продуктивності, більш низьких порівняно з минулим роком цін на сировину і сприятливих змін курсів основних валют.

Наш портфель замовлень поліпшується, і в 2010 році у нас буде хороша можливість підняти продажі та прибуток, а також отримати серйозний грошовий потік з операцій. Друга половина року з її зимовими продажами буде вирішальною для результатів Nokian Tyres. Продажі будуть підтримані поступово відновлюваною економікою на наших ключових ринках і скромними залишками на складах наших дистриб'юторів після минулої зими.

Зростання цін на сировину є певним ускладненням другої половини року. Наша мета - ще більш поліпшити асортимент продукції, і, незважаючи на непросту цінову середу, ми будемо змушені підвищити ціни на 2-6% у липні, щоб захистити маржу", - повідомив Президент та Генеральний директор концерну Nokian Tyres Кім Гран.

Чисті продажі концерну Nokian Tyres в січні-березні 2010 року склали 183,8 млн євро (155,6 млн євро за результатами першого кварталу 2009 року), показавши зростання на 18,1% в порівнянні з аналогічним звітним періодом минулого року. Консолідовані продажі Росії і країн СНД виросли на 3,1% і складають 25,9% (29% у першому кварталі 2009 року) від загальних продажів концерну. Чистий прибуток за перший квартал цього року склав 20,1 млн євро (-10,4 млн євро в січні - березні 2009 року).


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію