Вівторок
23.03.2010
В Україні на сьогоднішній день немає жодної аптеки, відкритої на франчайзингових умовах
 

В Україні аптечний бізнес по франчайзингу не розвивається. Причин того існує багато, але результат один: жодна аптека в нашій країні не працює на умовах франчайзингу. Вже декілька років франшизу пропонують "Аптека Доброго Дня" та "Біомед". Щоправда "Фармастору", що розвиває мережу "Аптек Доброго Дня" вдалося декілька років тому почати співпрацю з одним франчайзинговим партнером, який відкривав аптеки. Але на сьогоднішній день всі ці аптеки закриті. Начальник відділу розвитку Компанії "Фармастор" Іван Ященко пояснив це тим, що "підприємець не розрахував свої сили і не зміг впоратися з веденням бізнесу".

Експерти основними причинами називають загальну кризу в економіці, певну важкість організації такого бізнесу: необхідність отримання ліцензій та дозволів, ретельного підбору кваліфікованого персоналу. Крім того, неврегульоване достатньо законодавство та існує недовіра франчайзі та франчайзерів один одному.

На сьогодні мережа "Аптеки Доброго Дня" об'єднує 124 заклади. Іван Ященко повідомив порталу, що зараз ведуться переговори з декількома франчайзі і найближчим часом можна чекати відкриттів франчайзингових аптек.

"Насправді у світі аптечний бізнес по франчайзингу розвивається достатньо успішно. Так, наприклад, у сусідній Польщі партнерські умови співпраці пропонують чотири компанії. Дві з них об'єднують більше чотирьох тисяч аптек, відкритих на партнерських умовах незалежними підприємцями", - коментує спеціаліст міжнародної консалтингової компанії по франчайзингу PROFIT system Лілія Сідельник.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію