"Рибальське подвір’я" розробляє формати

Вівторок
15.09.2009
У мережі магазинів "Рибальське подвір’я" незабаром з’явиться альтернатива класичному формату франшизи
 

"Рибальське подвір’я" - це мережа спеціалізованих магазинів з продажу рибальського приладдя, туристичного спорядження і товарів для активного відпочинку. Компанія з'явилася в 2005 році. З тих пір було відкрито чотири власні магазини "Рибальське подвір’я".

Франчайзингову концепцію компанія розробила в березні цього року. "Своїми силами досить важко відкривати магазини в кожному місті. Але є хороша концепція, успішний, відомий бренд, тому було прийнято рішення розвиватися по франчайзингу, щоб збільшити міру присутності на українському ринку", - розповів менеджер з франчайзингу мережі "Рибальське подвір’я" Дмитро Харитонов.

Всі торговельні точки мережі "Рибальське подвір’я" – "класичного" формату – це окремі магазини площею 80-100 кв.м. Зараз компанія розробляє ще декілька форматів менших магазинів і також формат невеликої торговельної точки з частиною асортименту. "Це стане можливим, коли відкриються і попрацюють декілька класичних магазинів, відпрацюється схема постачань, тоді стануть можливими розмежування за форматами. Хоча ми не проти і зараз відкрити магазин іншого формату, якщо з'явиться така зацікавленість", - прокоментував Дмитро Харитонов.

Пріоритетними для компанії є Київська область, західні регіони, Дніпропетровськ, а також приморські міста і регіони. У планах відкрити один власний магазин і два франчайзингових до кінця року.

Під кожен магазин "Рибальське подвір’я" формується свій асортимент, виходячи з особливостей місцевості і зокрема тих водоймищ, які там присутні, тому змінюються і витрати на відкриття магазину. За загальними розрахунками необхідні інвестиції в об'ємі $1000 на кв.м. Обов'язковою вимогою є те, що магазин має знаходитися в місті, де є водоймища, які забезпечують наявність попиту на цей вид продукції.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію