Плитка та бруківка по франшизі

Четвер
20.11.2014
Компанія «Артпрайм» пропонує партнерам запустити виробництво в Україні
 

Артпрайм» на ринку гумових покриттів з 2008 року. А виробництвом і продажем гумової плитки та бруківки займається з 2010 року.  Так само надає послуги з облаштування об'єктів безшовним покриттям з гумової крихти будь-яких комбінацій кольору. На даний момент франчайзі в Україні немає, але є звернення і вже ведуться переговори з підприємцями Києва, Донецька та Харкова.

Підприємці мають можливість відкрити власне виробництво гумової плитки по франчайзингу. Це готовий бізнес "під ключ" з гарантією окупності 5 місяців. У франшизу входить повний комплект обладнання, гарантія замовлень за договором, навчання персоналу на обладнанні компанії. Області застосування продукції: дитячі ігрові майданчики, гаражі та паркінги, благоустрій території навколо будинку, території басейнів, стайні,  ферми та ін.

Також «Артпрайм» надає партнерам усе необхідне обладнання для виробництва гумової плитки та бруківки, а так само початковий набір сировини. Робить шеф-монтаж обладнання та пусконалагоджувальні роботи. Компанія «Артпрайм» купуватиме у франчайзі готову продукцію, а партнер буде займатись тільки виробництвом і контролем якості.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти