03.12.2013

Із реклами – у франчайзинг

Запатентований винахід від Інфокард чекає на франчайзі.

7-8 тисяч доларів – рівно стільки складає першочергова сума інвестицій для відкриття бізнесу разом з Інфокард. Кошти розподіляються на виготовлення дерев'яних боксів, дизайн та друк рекламно-інформаційної продукції, її доставку, сплату оренди місця та заробітну платню. Чи це забагато для проекту з окупністю у 18 місяців? «Франшиза від Інфокард – це можливість швидко заробити при відносно невеликому капіталовкладенні, - впевнена директор ТОВ «Інфокард» Ірина Герлянд. – Перспективи розвитку для бізнесу досить вагомі, тому що наша послуга є унікальною для українського ринку».

инфокард Фото "Інфокард"

Проект від Інфокард - це зареєстрована торгова марка та захищений патентом на винахід рекламний носій

За словами Ірини Герлянд, проект Інфокард – єдиний двомовний рекламно-інформаційний носій для туристів в Україні. Невеличкі деревяні бокси по 50 відділень для 50 карток можна зустріти в столичних готелях: Дніпро, Ibis, Президент-готель, Radisson Blue, Holliday Inn, City Hotel, Staro та інших. Компактну картку з необхідною та якісною інформацією про історичні пам’ятки, національну кухню та культуру зручно зберігати та можна привезти додому в якості сувеніра.

В 2012 році Україну відвідали понад 25 мільйонів туристів проти 22 мільйонів 2011 року. Тенденція до зростання туристичного трафіку обумовлює привабливість рекламного бізнесу від Інфокард. Наразі компанія продовжує переговори з потенційними франчайзі в Донецьку, Львові та Одесі. Перевага надається партнерам у містах-мільйонниках із досвідом роботи в рекламній індустрії не менше 2 років.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Із реклами – у франчайзинг

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank