03.12.2013

Із реклами – у франчайзинг

Запатентований винахід від Інфокард чекає на франчайзі.

7-8 тисяч доларів – рівно стільки складає першочергова сума інвестицій для відкриття бізнесу разом з Інфокард. Кошти розподіляються на виготовлення дерев'яних боксів, дизайн та друк рекламно-інформаційної продукції, її доставку, сплату оренди місця та заробітну платню. Чи це забагато для проекту з окупністю у 18 місяців? «Франшиза від Інфокард – це можливість швидко заробити при відносно невеликому капіталовкладенні, - впевнена директор ТОВ «Інфокард» Ірина Герлянд. – Перспективи розвитку для бізнесу досить вагомі, тому що наша послуга є унікальною для українського ринку».

инфокард Фото "Інфокард"

Проект від Інфокард - це зареєстрована торгова марка та захищений патентом на винахід рекламний носій

За словами Ірини Герлянд, проект Інфокард – єдиний двомовний рекламно-інформаційний носій для туристів в Україні. Невеличкі деревяні бокси по 50 відділень для 50 карток можна зустріти в столичних готелях: Дніпро, Ibis, Президент-готель, Radisson Blue, Holliday Inn, City Hotel, Staro та інших. Компактну картку з необхідною та якісною інформацією про історичні пам’ятки, національну кухню та культуру зручно зберігати та можна привезти додому в якості сувеніра.

В 2012 році Україну відвідали понад 25 мільйонів туристів проти 22 мільйонів 2011 року. Тенденція до зростання туристичного трафіку обумовлює привабливість рекламного бізнесу від Інфокард. Наразі компанія продовжує переговори з потенційними франчайзі в Донецьку, Львові та Одесі. Перевага надається партнерам у містах-мільйонниках із досвідом роботи в рекламній індустрії не менше 2 років.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank