Закриття «Монарху» і ринок взуття в Україні

Середа
20.11.2013
Одна з найбільших мереж взуття покидає Україну.
 

Наразі ритейлер активно розпродає залишки колекцій і може закрити всі торговельні точки вже до кінця нинішнього року. Магазини компанії продовжують закриватися по всій Україні, хоча на початку року йшлося про закриття лише 25 торговельних точок з 90. Курс на оптимізацію виробництва змінився влітку. Від керівництва мережею відмовився мінори тарний акціонер Владислав Нечай, передавши управління російському менеджменту. Мережа не змогла вчасно замовити нові колекції, - передає «Капитал» - оскільки не вистачило коштів на передоплату товару.

На думку експертів, вихід «Монарха» з українського ринку може зіграти «на руку» його конкурентам, російським мережам Centro і Kari, що працюють в низькому ціновому сегменті. Генеральний директор взуттєвої мережі Kari Максим Мазитов повідомив, що в жовтні продажі взуття в торговельних точках компанії зросли на 70% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

«Для розвитку бізнесу важливо адекватно оцінювати ситуацію на ринку і швидко реагувати на зміни, - говорить комерційний директор компанії Sico Fusion, власника декількох взуттєвих брендів, Наталія Зайцева. – Якщо напередодні кризи 2009 року ми пропонували клієнтам бренди категорій "середній +" і "преміум", то потім швидко зреагували і презентували клієнтам нову торговельну марку з більш низьким ціновим діапазоном. Сьогодні ця марка вже не представлена у нашій мережі, однак вона допомогла вистояти на період кризи. Отож, наразі наші справи йдуть добре».

Bohemian, Олена Ромазанова

Активно розвиває мережу і поповнює асортимент продукції і бренд Antonio Biaggi. Компанія представляє взуття та аксесуари в декількох стильових напрямках, а також за різними ціновими категоріями. Така модель ведення бізнесу дозволяє регулярно нарощувати клієнтську базу мережі.

Гравці взуттєвого ринку впевнені: навіть при тенденції до зниження платоспроможності українського населення, яка спостерігається нині, успішний розвиток можливий.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти