22.05.2015

Тенденції ринку дитячого одягу

Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту

—  Розкажіть, які зміни відбулися на украінском ринку дитячого одягу в 2015 році?
— Стало легше продавати продукцію вітчизняного виробника, оскільки імпорт в Украіну не завозитися. І це дуже радує! Масово закрились дрібні виробники, тому вже не настільки запекла війна цін. Раньше, наприклад, на фірмі могло працювати 2-3 машинки і товар збувався за мінімальну ціну при поганій якості, та без належної обробки. А великі компанії і фабрики, навіть якщо трошки постраждали від кризи, все одно вижили і почали нарощувати оберти. Особливо плідний у цьому плані місяць травень, так як він відкриває сезон.

Віталій Мікінін Фото Віталія Мякініна

Віталій Мякінін, генеральний директор мережі магазинів дитячого дизайнерського одягу BABYART. Виробництво із 16-річною історією, де одяг виготовляється із високоякісної сировини і на високотехнологічному обладнанні.

— Віталій, на що варто звернутиувагу, змінити у веденні бізнесу учасникам ринку?
— Потрібно шити! Зараз компанії мало оновлюють колекції, тому дуже мало новинок. А коли ти створюєш новинки і робиш нові поставки - це все «розлітається». Також вважаю, що варто спрощувати моделі дитячого одягу, але не втрачати у якості. Моделі мають бути більш менш не дорогі, але якісні. Звичайно ж, потрібно просувати бренд по франчайзингу. Франчайзінг - це прекрасно! Наприклад, наша мережа, як відкривала, так і відкриває один партнерський магазин у тиждень. Варто приділити належну увагу інтернет ресурсам, просуваючи і продаючи свій продукт за допомогою інтернет магазинів. Обов'язково потрібно розглядати можливість експорту своєї продукції. Одним словом, потрібно боротися, інвестувати в бізнес і розвиватися. Тут не вийде пересидіти або перечекати.

— Які завдання стоять перед данним сегментом у майбутньому?
— Так як я за освітою маркетолог, то ще з інститутських часів мені запам'яталося, що було в один період в США 700 виробників шин, а залишились одиниці (2-3 компанії). Зараз у нас спостерігається та ж ситуація: виживуть найсильніші, а далі при зростанні економіки вони будуть попереду і стануть монополістами ринку. Тому що такий економічний струс пережили і пережівуть не всі: закрилося приблизно 70% підприємств. Залишилися одиниці. У одних підприємців були борги та кредити, інші - не вкладали фінанси у розвиток власного виробництва. Тут трохи проявилася наша українська натура, бо для того, щоб виробництво розвивалося, у нього обов язково потрібно інвестувати та вкладати. А так як нас у будь-якому випадку чекає підйом економіки, то ті компанії, які вистояли, стануть ще сильнішими, їх чекає прекрасний час.

— Якою б  Ви хотіли бачити дану галузь у майбутньому?
— Хотів би бачити її розвиток! Було б прекрасно, якби усі підприємства з виробництва дитячого одягу об'єднала якась організація, яка б не на словах, а на ділі змогла би лобіювати їх інтереси, підтримувала б та просувала на внутрішньому ринку. Наші люди талановиті, вміють чудово шити, але на даний момент у нашому секторі не бачать величезний потенціал, його не сприймають сер'езно. Якщо, наприклад, в Україну завозиться полотно за ціною дорожче ніж сам виріб, то працювати з цим дуже складно. Можливо у майбутньому я сам займуся цим питанням. Легка промисловість - це золоте дно України. Її розвиток - це як мінімум гарна зайнятість населення.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Тенденції ринку дитячого одягу

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank