Тенденції ринку дитячого одягу

П'ятниця
22.05.2015
Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту
 

—  Розкажіть, які зміни відбулися на украінском ринку дитячого одягу в 2015 році?
— Стало легше продавати продукцію вітчизняного виробника, оскільки імпорт в Украіну не завозитися. І це дуже радує! Масово закрились дрібні виробники, тому вже не настільки запекла війна цін. Раньше, наприклад, на фірмі могло працювати 2-3 машинки і товар збувався за мінімальну ціну при поганій якості, та без належної обробки. А великі компанії і фабрики, навіть якщо трошки постраждали від кризи, все одно вижили і почали нарощувати оберти. Особливо плідний у цьому плані місяць травень, так як він відкриває сезон.

— Віталій, на що варто звернутиувагу, змінити у веденні бізнесу учасникам ринку?
— Потрібно шити! Зараз компанії мало оновлюють колекції, тому дуже мало новинок. А коли ти створюєш новинки і робиш нові поставки - це все «розлітається». Також вважаю, що варто спрощувати моделі дитячого одягу, але не втрачати у якості. Моделі мають бути більш менш не дорогі, але якісні. Звичайно ж, потрібно просувати бренд по франчайзингу. Франчайзінг - це прекрасно! Наприклад, наша мережа, як відкривала, так і відкриває один партнерський магазин у тиждень. Варто приділити належну увагу інтернет ресурсам, просуваючи і продаючи свій продукт за допомогою інтернет магазинів. Обов'язково потрібно розглядати можливість експорту своєї продукції. Одним словом, потрібно боротися, інвестувати в бізнес і розвиватися. Тут не вийде пересидіти або перечекати.

— Які завдання стоять перед данним сегментом у майбутньому?
— Так як я за освітою маркетолог, то ще з інститутських часів мені запам'яталося, що було в один період в США 700 виробників шин, а залишились одиниці (2-3 компанії). Зараз у нас спостерігається та ж ситуація: виживуть найсильніші, а далі при зростанні економіки вони будуть попереду і стануть монополістами ринку. Тому що такий економічний струс пережили і пережівуть не всі: закрилося приблизно 70% підприємств. Залишилися одиниці. У одних підприємців були борги та кредити, інші - не вкладали фінанси у розвиток власного виробництва. Тут трохи проявилася наша українська натура, бо для того, щоб виробництво розвивалося, у нього обов язково потрібно інвестувати та вкладати. А так як нас у будь-якому випадку чекає підйом економіки, то ті компанії, які вистояли, стануть ще сильнішими, їх чекає прекрасний час.

— Якою б  Ви хотіли бачити дану галузь у майбутньому?
— Хотів би бачити її розвиток! Було б прекрасно, якби усі підприємства з виробництва дитячого одягу об'єднала якась організація, яка б не на словах, а на ділі змогла би лобіювати їх інтереси, підтримувала б та просувала на внутрішньому ринку. Наші люди талановиті, вміють чудово шити, але на даний момент у нашому секторі не бачать величезний потенціал, його не сприймають сер'езно. Якщо, наприклад, в Україну завозиться полотно за ціною дорожче ніж сам виріб, то працювати з цим дуже складно. Можливо у майбутньому я сам займуся цим питанням. Легка промисловість - це золоте дно України. Її розвиток - це як мінімум гарна зайнятість населення.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти