22.05.2015

Тенденції ринку дитячого одягу

Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту

—  Розкажіть, які зміни відбулися на украінском ринку дитячого одягу в 2015 році?
— Стало легше продавати продукцію вітчизняного виробника, оскільки імпорт в Украіну не завозитися. І це дуже радує! Масово закрились дрібні виробники, тому вже не настільки запекла війна цін. Раньше, наприклад, на фірмі могло працювати 2-3 машинки і товар збувався за мінімальну ціну при поганій якості, та без належної обробки. А великі компанії і фабрики, навіть якщо трошки постраждали від кризи, все одно вижили і почали нарощувати оберти. Особливо плідний у цьому плані місяць травень, так як він відкриває сезон.

Віталій Мікінін Фото Віталія Мякініна

Віталій Мякінін, генеральний директор мережі магазинів дитячого дизайнерського одягу BABYART. Виробництво із 16-річною історією, де одяг виготовляється із високоякісної сировини і на високотехнологічному обладнанні.

— Віталій, на що варто звернутиувагу, змінити у веденні бізнесу учасникам ринку?
— Потрібно шити! Зараз компанії мало оновлюють колекції, тому дуже мало новинок. А коли ти створюєш новинки і робиш нові поставки - це все «розлітається». Також вважаю, що варто спрощувати моделі дитячого одягу, але не втрачати у якості. Моделі мають бути більш менш не дорогі, але якісні. Звичайно ж, потрібно просувати бренд по франчайзингу. Франчайзінг - це прекрасно! Наприклад, наша мережа, як відкривала, так і відкриває один партнерський магазин у тиждень. Варто приділити належну увагу інтернет ресурсам, просуваючи і продаючи свій продукт за допомогою інтернет магазинів. Обов'язково потрібно розглядати можливість експорту своєї продукції. Одним словом, потрібно боротися, інвестувати в бізнес і розвиватися. Тут не вийде пересидіти або перечекати.

— Які завдання стоять перед данним сегментом у майбутньому?
— Так як я за освітою маркетолог, то ще з інститутських часів мені запам'яталося, що було в один період в США 700 виробників шин, а залишились одиниці (2-3 компанії). Зараз у нас спостерігається та ж ситуація: виживуть найсильніші, а далі при зростанні економіки вони будуть попереду і стануть монополістами ринку. Тому що такий економічний струс пережили і пережівуть не всі: закрилося приблизно 70% підприємств. Залишилися одиниці. У одних підприємців були борги та кредити, інші - не вкладали фінанси у розвиток власного виробництва. Тут трохи проявилася наша українська натура, бо для того, щоб виробництво розвивалося, у нього обов язково потрібно інвестувати та вкладати. А так як нас у будь-якому випадку чекає підйом економіки, то ті компанії, які вистояли, стануть ще сильнішими, їх чекає прекрасний час.

— Якою б  Ви хотіли бачити дану галузь у майбутньому?
— Хотів би бачити її розвиток! Було б прекрасно, якби усі підприємства з виробництва дитячого одягу об'єднала якась організація, яка б не на словах, а на ділі змогла би лобіювати їх інтереси, підтримувала б та просувала на внутрішньому ринку. Наші люди талановиті, вміють чудово шити, але на даний момент у нашому секторі не бачать величезний потенціал, його не сприймають сер'езно. Якщо, наприклад, в Україну завозиться полотно за ціною дорожче ніж сам виріб, то працювати з цим дуже складно. Можливо у майбутньому я сам займуся цим питанням. Легка промисловість - це золоте дно України. Її розвиток - це як мінімум гарна зайнятість населення.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank