Де якісний одяг на 50% дешевший?

Четвер
17.12.2015
Дітей можна одягнути стильно вдвічі дешевше, - переконaний український франчайзер ПАРА SOLO.
 

Ось уже три роки мережа магазинів ПАРА SOLO працює за франчайзинговою схемою, відкриваючи партнерські торгові об'єкти в різних куточках України. В 2015 році компанія запустила ще 3 франчайзингових магазини, один з яких тепер працює у Луцьку, інші два - в столиці. На сьогодні в Києві працюють вже три магазини цієї торговельної марки. Франчайзер стверджує, що сьогоднішня ситуація на ринку неабияк сприяє успішному розвитку саме вітчизняних концепцій. Адже українські виробники, перевершуючи своїх європейських колег у якості, пропонують надзвичайно привабливі ціни.

“Ми відкриваємо магазини за зразком зарубіжних брендів. Дизайн торговельної точки, оформлення вітрини та система мерчандайзингу цілком відповідають європейським стандартам. Саме тому наші покупці, опиняючись в магазині, не одразу розуміють, що мова йде про вітчизняного виробника. А коли дізнаються у продавців, що одяг вироблений в Україні, залишаються приємно враженими. В свою чергу, ми всіляко акцентуємо увагу відвідувачів на походженні торговельної марки ПАРА SOLO. Так, наші антикрадіжні системи оздоблені фотографією дитини, логотипом та малюнком з вишиванкою”, - розповідає дизайнер та співзасновник бренду ПАРА SOLO Лілія Кухарчук.

Франчайзер стверджує, що в колекціях дитячого та підліткового одягу магазинів ПАРА SOLO простежуються ті ж самі модні тенденції, що й в інших світових брендів. Проте якість тканин та пошиття є набагато кращими. По суті, одяг, якість якого відповідає якості європейських торговельних марок, коштує на 30-50% дешевше.

“Якщо товщина тканини, з якої шиється одяг зарубіжних брендів, майже не міняється незалежно від сезону, то вироби від ПАРА SOLO мають іншу товщину влітку, восени та взимку. Разом з тим, ми дотримуємось світових модних тенденцій, зберігаючи свій неповторний стиль та використовуючи для пошиття яскраві, насичені тканини, - стверджує Лілія Кухарчук.

- При невеликих витратах дитина, одягнена у ПАРА SOLO, виглядає стильно та гарно. В цілому, я вважаю, що для виробника вітчизняного одягу сьогодні настав надзвичайно сприятливий для розвитку час, адже конкуренція майже відсутня. Візьмемо нашу галузь. В Україні ми єдині виробляємо одяг для підлітків в таких обсягах. Щосезону ми випускаємо більше 110 моделей одягу. І в нас можна підібрати будь-який одяг однакового стилю: від суконь та штанів до курток та шапок. Тоді як зазвичай батькам доводиться обходити чимало магазинів, щоб скомпонувати одяг для дитини”.

.

Одяг та аксесуари від ПАРА SOLO призначені для дiтей вiком вiд 2 до 15 рокiв

Після відкриття франчайзингової точки у Луцьку компанія ПАРА SOLO звернула особливу увагу на міста з кількістю населення 200-300 тис. чоловік. Франчайзер стверджує, що в такі населені пункти зарубіжні бренди взагалі не заходять, а місцеві підприємці, що привозять італійський та іспанський одяг, не володіють достатніми навичками для популяризації свого магазину.

“Відкриття магазинів ПАРА SOLO в містах з такою кількістю населення стає справжньою подією. Ми проводимо різні акції та конкурси, активно працюємо з покупцями, пропонуючи їм взяти участь в тематичних фотосесіях та модних показах. Це одразу ж підвищує лояльність покупця і ПАРА SOLO стає місцевим магазином-зіркою, - ділиться Лілія Кухарчук.

- У франчайзингу від ПАРА SOLO багато переваг. Одяг не прив'язаний до курсу долара, проблем з розмитненням немає, моделі, які надто швидко продаються, можна дозамовити. Крім того, влітку, коли падають продажі у всіх магазинах, у нас з'являється одяг для школи. Цей факт дозволяє підтримувати стабільні фінансові надходження протягом всього року”.

ViloNNa.

ТМ ПАРА SOLO підбирає для франчайзі локацію та місцезнаходження магазину, а також - веде переговори з торговельним центром щодо умов оренди та діяльності. 

Для того, щоб долучитися до франчайзингової мережі ПАРА SOLO, необхідні початкові інвестиції в розмірі від 25 тис. доларів. Паушальний внесок становить 10 тис. грн. Прогнозована окупність настає через 1-1,5 роки.   

Для просування кожного окремого магазину компанія використовує як зовнішню рекламу (борди, сiтi-лайти та iнше), так і участь у рiзноманітних фешн-подiях та показах (Lviv Fashion Week, Ukrainian Fashion Week, VSUFD та iнш.), в тому числi й рекламу на ТВ та радiо. План просування розробляється окремо для кожного нового магазину. Протягом перших 6 місяців з моменту запуску торговельної точки половину рекламного бюджету оплачує франчайзер.