03.10.2013

Великі кроки «Маленького Сократа»

За останні два місяці торгова марка розширила мережу майже до тридцяти магазинів

Мережа магазинів «Маленький Сократ» зростає «як з води» і на сьогоднішній день налічує три власних і 27 партнерських точок. «Це говорить про те, що наш формат повністю підтвердився, - ділиться комерційний директор компанії «Маленький Сократ» Сергій Зімін. - А витратна частина для відкриття бізнесу під франшизою компанії посильна більшості представників так званої «середньої ланки». Часто нашими партнерами стають мами-домогосподарки».

Маленький Сократ мережа магазинів іграшок для розвитку дитини фото

Франчайзер надає повну підтримку партнерові, в тому числі - розміщення інформації про франчайзі на офіційному сайті.

Влітку під торговельною маркою «Маленький Сократ» відкрилися магазини у Львові, Вінниці, Одесі, Сумах та Донецьку. Вересень порадував франчайзера довгоочікуваним відкриттям точки в Маріуполі. А, мабуть, найяскравішим моментом поточного року став початок роботи столичного магазину площею в 35 м2. «Кількість партнерських точок під нашою торговельною маркою зростає пропорційно збільшенню асортименту, - розповідає Сергій Зімін. - Ми починали з одного-двох найменувань товару під торговельною маркою «Маленький Сократ». Сьогодні їх близько ста. До травня плануємо вийти на 180-200 позицій».

У планах компанії на найближчі три роки - розширення мережі по всіх містах України, а також асортименту торговельної марки - до шести сотень найменувань. Мінімальна сума початкових інвестицій для відкриття бізнесу під ТМ «Маленький Сократ» складає 40 тисяч гривень.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Великі кроки «Маленького Сократа»

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 293 теми, 1171 коментарів, 284 учасникі

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank