Великі кроки «Маленького Сократа»

Четвер
03.10.2013
За останні два місяці торгова марка розширила мережу майже до тридцяти магазинів
 

Мережа магазинів «Маленький Сократ» зростає «як з води» і на сьогоднішній день налічує три власних і 27 партнерських точок. «Це говорить про те, що наш формат повністю підтвердився, - ділиться комерційний директор компанії «Маленький Сократ» Сергій Зімін. - А витратна частина для відкриття бізнесу під франшизою компанії посильна більшості представників так званої «середньої ланки». Часто нашими партнерами стають мами-домогосподарки».

Влітку під торговельною маркою «Маленький Сократ» відкрилися магазини у Львові, Вінниці, Одесі, Сумах та Донецьку. Вересень порадував франчайзера довгоочікуваним відкриттям точки в Маріуполі. А, мабуть, найяскравішим моментом поточного року став початок роботи столичного магазину площею в 35 м2. «Кількість партнерських точок під нашою торговельною маркою зростає пропорційно збільшенню асортименту, - розповідає Сергій Зімін. - Ми починали з одного-двох найменувань товару під торговельною маркою «Маленький Сократ». Сьогодні їх близько ста. До травня плануємо вийти на 180-200 позицій».

У планах компанії на найближчі три роки - розширення мережі по всіх містах України, а також асортименту торговельної марки - до шести сотень найменувань. Мінімальна сума початкових інвестицій для відкриття бізнесу під ТМ «Маленький Сократ» складає 40 тисяч гривень.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується