LauraStar: партнерство на будь-який смак

Четвер
23.08.2012
Франчайзі LauraStar можуть обирати між двома форматами співпраці, відкриваючи демонстраційну або торгову точку з продажі парових прасувальних систем
 

ТОВ "Де Люкс" вже більше 12 років є ексклюзивним дистриб'ютором швейцарських прасувальних систем LauraStar SA в Україні. Компанія не лише співпрацює з вітчизняними дилерами та клієнтами, але й розвиває мережу однойменних точок з продажу. На сьогодні під брендом LauraStar функціонують 12 демонстраційних точок в таких містах, як Київ, Одеса, Дніпропетровськ та Донецьк. Там відвідувачі зможуть ознайомитися з усіма моделями прасувальних систем та парогенераторів, прийняти участь у активній демонстрації систем, користуючись порадою консультанта або навіть прасуючи самостійно, та замовити доставку додому. В подальшому компанія має серйозні наміри розвивати мережу за допомогою франчайзингу.

"На жаль, аналогічні товари досить мало представлені на ринку, і потенційному користувачеві не відома суттєва різниця між звичайною паровою праскою та системою з активною поверхнею прасувального столу та генерацією "сухої" пари. В кожному обласному центрі країни ми плануємо відкрити від однієї до трьох франчайзингових точок LauraStar, в залежності від чисельності населення та, звичайно, попиту. Бажано, щоб розвитком мережі у місті та прилеглому регіоні займався один франчайзі, - зазначає керівник відділу роздрібних продажів ТОВ "Де Люкс" Олександра Здоренко. - Що стосується формату роботи з клієнтами, то наші партнери можуть обирати на власний розсуд. З одного боку, він має можливість відкрити демонстраційну точку та доставляти продукцію клієнтові додому, з іншого - відкрити торговельну точку та здійснювати всі продажі на місці".

Для того, щоб розпочати бізнес під ТМ LauraStar, необхідно володіти інвестиціями в розмірі від $3 тис. до $7 тис. Як стверджує франчайзер, проект окупається дуже швидко. В залежності від розміру торговельної точки інвестиції повертаються в термін від 3 до 6 місяців. Співпраця з LauraStar не передбачає паушального внеску, роялті та інших капітальних вкладень.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано