22.08.2011

Е-сигаретка: Електронним сигаретам потрібна соціальна реклама

Розмова з керівником проекту компанії “Е-сигаретка” Владиславом Кметєм

Наскільки добре споживач знайомий із такою продукцією, як електронні цигарки?
Електронні цигарки - це товар, який сьогодні ще недостатньо відомий споживачеві. За нашими спостереженнями, у великих містах, тобто там, де людина має більший доступ до інформації, про електронні сигарети знає лише кожна п'ята людина. Щоб про цю продукцію дізналися, їй потрібна ефективна реклама. Сьогодні це - інтернет та телебачення. Дуже хорошою рекламою електронних цигарок на телебаченні стало те, що віце-прем'єр-міністр України Борис Колесніков закурив електронну цигарку після того, як у нього стався інфаркт і лікарі заборонили йому звичайні сигарети. Взагалі, соціальна реклама, в якій, скажімо, спортсмени, актори чи політики дають людям інформацію про те, що є такий вихід, такий варіант кинути згубну звичку, є дуже ефективною. Активна позиція публічних людей, а особливо представників влади, щодо того, що українцям варто дбати про своє здоров'я та почати кидати курити, завжди приносить позитивні результати. Українці, як відомо, одні з найактивніших курців у світі після греків та росіян, тому добре було б, якби ця тенденція пішла на спад.

Владислав Кметь, е-сигаретка, франчайзинг, франшиза

Владислав Кметь - керівник проекту компанії "Е-сигаретка"

Чи можна популяризувати продукцію через медичні заклади?

Звичайно. Серед наркологів у нас є клієнти, які дуже активно рекомендують електронні сигарети тим, хто хоче кинути палити. Ще один лікар, який з нами співпрацює, пропонує хворим на астму пацієнтам, що курять, перейти на електронний замінник. В Росії, наприклад, електронні сигарети дуже часто продаються в аптеках. Це так само популяризація. Адже коли людина бачить електронну сигарету в аптеці, вона, зазвичай, має більшу довіру до цієї продукції, бо розуміє, що та пройшла всі необхідні випробування, сертифікацію та схвалена Міністерством Охорони Здоров'я. В Україні ситуація трохи інакша. Є аптеки, які хочуть зараз з нами співпрацювати, але щоб налагодити цю співпрацю, потрібно пройти надто багато рівнів бюрократичної системи. А на це піде не менше року.

Які категорії населення є покупцями електронних сигарет?

Покупці електронних сигарет - це представники всіх вікових, соціальних та економічних категорій. Тобто це люди, які хоч раз в житті пробували курити звичайні цигарки, палять їх або збираються це робити, та ті, що хочуть допомогти комусь із своїх ближніх побороти цю звичку. Сюди відносяться і школярі, які тільки-но почали палити, і студенти, і люди середнього віку, і пенсіонери: всі, кого турбує питання паління - власного або своїх близьких. Єдине, що ми не продаємо продукцію неповнолітнім. Але якби неповнолітня дитина купила своїй мамі електронну цигарку, щоб та кинула курити, думаю, це було б непоганим подарунком. Оскільки ціни на цигарки починаються від двухсот гривень, її собі може дозволити і студент, який отримує стипендію, і пенсіонер з невеликою пенсією.

Який середній дохід може отримати одна точка продажу електронних сигарет в день?

Нормальний рівень продажу для однієї торгової точки становить 10 електронних сигарет в день. Вони, звісно, бувають різної цінової категорії - від 200 до 1000 гривень, але для того щоб точка була рентабельною цього достатньо. Я вважаю, що 10 сигарет в день можна продати у будь якому містечку України. Люди, які легко витрачають таку суму на похід в піцерію або в кіно, думаю, спокійно можуть дозволити собі витратити її на власне здоров'я. Крім цього, в кожній точці щодня купуються десятки а то й сотні змінних картриджів та флаконів з рідиною для електронних цигарок.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Е-сигаретка: Електронним сигаретам потрібна соціальна реклама

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank