Оранжевий слон збільшує асортимент

Четвер
13.01.2011
У мережі магазинів товарів для дитячої творчості та розвитку з’являються нові позиції асортименту
 

Мережа магазинів товарів для дитячої творчості та розвитку налічує вже більше 60 франчайзингових точок на території Україні. У цьому році в асортименті товарів з'являться нові позиції. Про це редакції порталу Franchising.ua розповів директор компанії "Оранж Елефант України" Володимир Падун.

"Наша компанія постійно розробляє нові товари, ми розширюємо свій асортимент, якісь позиції додаємо, деякі прибираємо", - розповідає Володимир Падун.

Мережа "Оранжевий слон" практично рівномірно охоплює всю територію країни, магазини працюють у великих і малих містах, трохи менше їх на Заході України.

"Зараз у нас більше 60 франчайзингових магазинів, і в 2011 році ми продовжимо розширюватися далі. Однак, зараз найбільш пріоритетною для нас є підтримка партнерів, удосконалення роботи існуючих магазинів. Наприклад, деякі магазини у нас переїхали. Річ у тому, що ми намагаэмося підібрати найбільш вигідне місце розташування і сприяємо партнеру у виборі торгового центру та веденні переговорів. Нашу компанію вже добре знають, тому нашим франчайзі простіше знайти собі вигідне місце й одержати гарні умови оренди", - пояснює Володимир.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано