Як ви можете охарактеризувати вітчизняний ринок еко-будівництва і свої позиції на ньому?
Еко-будівництво тільки зароджується на ринку України, його розвитку перешкоджають багато чинників. Основним з них є небажання замовника виникати в склад матеріалів, з яких побудований або будується його будинок, а отже спокус для забудовника заощадити в будівництві настільки багато, що, природно, недобросовісні будівельні компанії домагаються максимального отримання прибутку, застосовуючи екологічно шкідливі, дешеві матеріали і виконуючи роботи з відсутністю контролю якості. Одним з головних принципів роботи компанії Staldom є застосування еко-матеріалів у будівництві. Піклуючись про наших замовників, ми подумали і про нове покоління, якому доведеться утилізувати будівлі, побудовані їх дідами і прадідами. Проблема досить гостра, оскільки величезний обсяг будівельного сміття, що отримується в результаті знесення будівлі, просто нікуди дівати. Будинки по системі Staldom на 100% підлягають вторинній переробці.
Чим технології будівництва Staldom відрізняються від технологій інших гравців цього ринку?
Система Staldom - це принципово новий підхід до будівництва, який містить в собі безліч найважливіших аспектів. Зараз ми розберемо деякі з них. Оскільки вимоги ринку до властивостей сучасних будівель досить високі, група фахівців Staldom розробила систему будівництва будівель, якій практично немає рівних за основними характеристиками енергоефективності, сейсмостійкості, швидкості зведення, екологічності, терміну експлуатації, малим навантаженням на грунти і т. д. Однією зі складових системи енергозбереження наших будівель є унікальна система "термопрофіль", яку я називаю "теплий профіль". Даний елемент конструкції встановлюється у всіх частинах будинку, що мають зіткнення із зовнішньою атмосферою. Завдяки спеціальним насічкам, розташованим в шаховому порядку, термопрофіль значно збільшує шлях так званих "містків холоду", в результаті чого будівля дійсно дуже тепла, і в умовах енергетичної нестабільності, а, отже, постійного подорожчання енергоресурсів, наші будівлі особливо затребувані.
Ви розповідали, що, будуючи з Staldom, можна заощадити 40% необхідних коштів, а сам будинок споруджується менше, ніж за 3,5 місяці. Завдяки чому досягається такий ефект?
Вкладаючи гроші в будівництво, забудовник бажає знайти не тільки вигідну цінову пропозицію на зведення будівлі, але і виконати всі роботи в максимально стислі терміни. Адже коли будівництво затягується на довгий час, що часто трапляється в традиційних технологіях через "мокрі" процеси, необхідності очікування усадки фундаменту і будівлі і т. д., це тягне за собою колосальні втрати. Розглянемо типову ситуацію при довгобуді, коли ви використовуєте кредитні кошти на будівництво готельного комплексу. Якщо будівництво затягнеться, ви втратите гроші у вигляді відсотків оплачуваних за позикою. Адже якби готель був введений в експлуатацію, то вже почав би окупати вкладення, і кредит був би погашений. Наступні втрати пов'язані з інфляцією, тому що багато постачальників будівельних матеріалів часто підвищують вартість. Тому після кількох таких подорожчань за період тривалого будівництва різниця від первісної кошторисної вартості будівлі буде достатньо відчутна. Наш замовник при будівництві комерційного споруди або просто власного будинку про подорожчання не турбується, оскільки за 3-3,5 місяці, а саме стільки часу необхідно для будівництва будівлі площею до 2000 м 2, ймовірність подорожчань набагато менша, ніж за рік-півтора, за які будується цегляна будівля. До речі, якщо говорити про цеглу, то ви можете заощадити зі Staldom до 40% коштів у порівнянні з цеглою. Тому вартість будівлі за технологією Staldom доступна навіть середньому класу споживачів.
Фрагмент інтерв'ю, опублікованого в журналі "Ідеї Бізнесу ФРАНЧАЙЗИНГ" 9/2013
читати статті

Які переваги та особливості такого бізнесу?
Які топ-7 помилки у ремонті салонів краси?
Який він, перший магазин IKEA в Україні?
"Квартал 95" прокоментував інформацію про продаж франшизи "Ліги сміху" в Росію
Таку можливість екоініціативі надала компанія Franchise Group.
найчайтіше читане

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
популярне на форумі
Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план
Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...
Открытие СТО. Бизнес-план
Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...
Открытие СТО. Бизнес-план
Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу
Вимоги до приміщення для філіала
LEGO по-франчайзингу
Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail
Открытие СТО. Бизнес-план
На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...
Работа за границей - возможность выжить?
Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...
Ринок бутильованої води зростає
Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...