Кюртош Калач: Ярмарки та фестивалі - гарний спосіб "розкрутити" торговельну марку

Наскільки відрізняється попит на продукцію в точках, розташованих на фестивалях і ярмарках, від звичайної стаціонарної точки продажів на вулиці?
Наш продукт для ринку був новим, тому в першу чергу ми почали працювати на ярмарках і фестивалях. Крім того, це хороший спосіб розкрутити торгову марку. На таких заходах безліч людей збирається в одному місці з конкретного приводу, вони відпочивають, розважаються, їм цікаво подивитися на щось нове. У нашому випадку людей дуже приваблює запах, який чути здалеку, крім того, продукт їм невідомий, їм цікаво поспостерігати за процесом приготування.
На "Сорочинському ярмарку" в нас у середньому продавалося близько 800-900 булочок на день, і це не максимально. Одного разу ми продали близько 1200 булочок протягом дня. На Октоберфесті - 400-600 в день, але там ціна продукту була вище, оскільки проводився він у Києві.
Ми взяли участь у шести таких заходах, далі будемо продовжувати цю практику, і незабаром збираємося організувати фестиваль самі.
Своїм партнерам ми також рекомендуємо брати участь у ярмарках і фестивалях, які проводяться в їх містах. Наші печі мобільні, тому обладнання можна на кілька днів перенести в точку на заході.
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...