Які цікаві методи можна
використовувати для залучення покупців до магазину?
У нас "на ура" пішло проведення fashion-марафонів за участю ді-джеїв у
магазині Garcia в ТРЦ Dreamtown. Ми зрозуміли, що залучення
ді-джеїв - дуже дієвий метод. Магазин трохи
змінюється: приглушається світло, ставиться ді-джейська установка,
вішається disco ball. На
відкритті, коли ми робили презентацію магазина, ми поставили ще у вітрини
танцюристів - живих манекенів. І ось цей тандем музики і танцюючих манекенів,
звичайно ж, зробив неймовірний ефект.
Як відреагували відвідувачі на таку акцію?
Чудово. Були моменти, коли в магазин просто не можна було зайти -
настільки багато в ньому було людей. І при цьому був звичайний день, ніякого
свята, нічого особливого. Особливим стало наше відкриття. Люди заходили,
фотографували, і, звичайно ж, купували. Хороша музика взагалі
сприяє залученню клієнтів, а коли вона жива, то притягує
увагу подвійно. Для людей це незвично, цікаво. Відвідуваність магазину
збільшилася, я думаю, рази в два - два з половиною.
Зрозуміло, що продажі зростають не настільки, як відвідуваність. Однак тут швидше за все стоїть завдання не стільки продати, скільки заявити про себе. Коли ми проводили fashion-марафон в перший раз, то тільки виводили торгову марку Garcia на ринок. Відповідно, нам необхідно було, щоб щось змусило людей у перший раз зайти в магазин. Далі вже ми впевнені в своєї продукції, в тому, що покупець зацікавиться і буде до нас знову й знову повертатися - важливий момент саме першого відвідування.
читати статті

Український франчайзер виробляє 5 основних та 10 під-колекцій стильного одягу на рік та розвиває мережу по франчайзингу
Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту
Польська група Esotiq & Henderson відкрила в Україні 18 франчайзингових магазинів під брендами Esotiq та Femestage. Більшу частину - за останній рік.
Дітей можна одягнути стильно вдвічі дешевше, - переконaний український франчайзер ПАРА SOLO.
Компанія відкрила перший франчайзинговий магазин
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
В'язані речі це стильно
Я з вами згоден вязані речі це новий підхід до моди в Україні 2024 так як такий вид одягу повертає...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Зверніть увагу на магазин брендового одягу тавзуття ОднаТака - https://www.odnataka.com.ua/ Там є вишукані...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Привіт, я постійно купую взуття для своєї родини на https://koalabi.com.ua/. Є вибір на всі сезони, якість...
В'язані речі це стильно
В'язані речі - це унікум в світі моди. Незважаючи на те, що носити такі речі почали дуже давно,...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Рекомендую www.butyjana.com.ua
Як відкрити магазин одягу
Стаття написана для ідеальних умов. Але з падінням купівельної спроможності покупців не все так...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
Однозначно интернет-магазины. Даже в наших отечественных можно купить дешевле, чем тот же брнед,...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
на алиаэкспресс