Як Ви оцінюєте насиченість ринку чоловічого класичного одягу в Україні?
Ринок у цьому асортименті досить насичений. Хоча в структурі цієї насиченості є велика частка товарів низької якості, в основному імпортних, які завозять в нашу країну за принципом "подешевше". З одного боку це негативний факт, а з іншого - продиктований споживчим попитом. Сьогодні платоспроможність населення така, що багато хто воліє купити костюм дешевше, навіть якщо він за якістю абсолютно не вписується в сучасне уявлення про гарний костюм.
Який потенціал ринку?
При всій насиченості, яка є на сьогоднішній день, є попит на якісні класичні костюми за розумною, справедливою ціною. Є ще незадоволена ніша в плані якісних костюмів.
Як Ви можете охарактеризувати зараз попит на класичний чоловічий одяг в нашій країні?
Є тенденція, що наші покупці вже готові і вважають за краще заплатити дорожче, але отримати якісний костюм. Але тим не менше, події останніх 1,5 років, кризові явища, спричинили за собою відкладений попит. Ці явища позначилися на всіх соціальних верствах. Тобто не всі свої потреби люди можуть задовольнити. Але останнім часом обсяги продажів починають рости. У нашій компанії існують три класичні лінії ділових костюмів різної цінової категорії, крім того великий асортиментний ряд супутньої продукції - трикотаж, білизна, сорочки, краватки, парфуми, джинсовий одяг, пальта, куртки. Це дає можливість нашим клієнтам задовольнити свої потреби в одязі в різних напрямках.
Опишіть покупця одягу "Михаїл Воронін"? Який він? Чому віддає перевагу?
Кожна з наших ліній одягу має свій портрет покупця. Від бізнесмена вищої ланки, політика, артиста, чиновника, до студента. Але загальний, інтегрований образ - це чоловік з вищою освітою, гарним смаком, впевнений у собі, для якого важливо мати гідний зовнішній вигляд.
читати статті

Український франчайзер виробляє 5 основних та 10 під-колекцій стильного одягу на рік та розвиває мережу по франчайзингу
Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту
Польська група Esotiq & Henderson відкрила в Україні 18 франчайзингових магазинів під брендами Esotiq та Femestage. Більшу частину - за останній рік.
Дітей можна одягнути стильно вдвічі дешевше, - переконaний український франчайзер ПАРА SOLO.
Компанія відкрила перший франчайзинговий магазин
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
В'язані речі це стильно
Я з вами згоден вязані речі це новий підхід до моди в Україні 2024 так як такий вид одягу повертає...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Зверніть увагу на магазин брендового одягу тавзуття ОднаТака - https://www.odnataka.com.ua/ Там є вишукані...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Привіт, я постійно купую взуття для своєї родини на https://koalabi.com.ua/. Є вибір на всі сезони, якість...
В'язані речі це стильно
В'язані речі - це унікум в світі моди. Незважаючи на те, що носити такі речі почали дуже давно,...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Рекомендую www.butyjana.com.ua
Як відкрити магазин одягу
Стаття написана для ідеальних умов. Але з падінням купівельної спроможності покупців не все так...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
Однозначно интернет-магазины. Даже в наших отечественных можно купить дешевле, чем тот же брнед,...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
на алиаэкспресс