Чого, на Вашу думку, чекають сьогодні українці від магазину одягу?
У першу чергу споживач чекає якості. Якщо раніше людей влаштовувала ситуація "купив - трохи поносив - викинув", то зараз це вже не діє. Також важлива наявність кваліфікованих продавців-консультантів: треба не просто знати товар, потрібен індивідуальний підхід до кожного клієнта. Наприклад, наші продавці завжди намагаються проконсультувати покупця, що найбільше йому підходить: як залежно від мети заходу, так і від типу фігури. Наш консультант ніколи не почне розхвалювати, якщо річ клієнтові не підходить, підбирається найкращий для нього варіант. Саме за рахунок цього кількість наших постійних покупців постійно зростає.
Як покупець ставиться зараз до українського виробника одягу?
Коли почалася криза, два роки тому, взагалі було так, що багато людей шукали просто, де дешевше. Зараз ми бачимо, що люди поки що не особливо хочуть сильно збільшувати витрати. Але при цьому, хоча вони й намагаються витратити менше, шукають хорошу добротну річ, яка буде добре носитися. Ми в цьому напрямку зараз і працюємо. У нас хороші тканини і фурнітура від італійських, французьких та інших європейських виробників. Ми не економимо на якості, і тому наші клієнти знають, що якщо вони куплять у нас річ, носитися вона буде довго і, в кінцевому рахунку, він все ж заощадить.
Як ви оцінюєте конкуренцію у вашому сегменті на українському ринку сьогодні?
Можу сказати, що конкуренції ми особливо не відчуваємо. Перш за все, тому, що кожен вибирає для себе своє поле діяльності і свій напрямок. У нас свої напрацювання, свої модельєри та свої постійні клієнти. У кожну нову колекцію ми вкладаємо частинку своєї душі, талант і копітку роботу наших дизайнерів і конструкторів. Крім того, всі моделі створюються в невеликих кількостях і кожна річ, перед тим, як потрапити до магазину, проходить ретельний контроль якості.
Нещодавно в Cat Orange з'явилося кілька форматів магазину, до цього пропонувався лише один. Що Вас до цього підштовхнуло?
До нас постійно звертаються підприємці для співпраці по франчайзингу. Проаналізувавши заявки, ми побачили, що це - люди з різними фінансовими можливостями. З багатьма з них дійсно можна співпрацювати, тому ми вирішили розділити на кілька форматів і зробити різні пропозиції. Крім фінансів, що є в розпорядженні партнера, все ще залежить від міста, в якому планується відкрити магазин. У менших містах актуальний буде економ-формат - можна орендувати менше приміщення, відповідно витрати будуть меншими. У великих доцільно відкривати магазин побільше.
Розкажіть, будь ласка, про відмінності між цими форматами.
Різниця в першу чергу, звичайно, в сумі інвестицій, необхідних для початку бізнесу. Вона досягається за рахунок різної площі, асортименту представленого в магазині, торговельного обладнання, оформлення магазину.
Які формати в існуючих умовах ринку найбільш перспективні?
Економ-формат, як я вже говорив, підходить для невеликих міст, і, я думаю, буде більше там затребуваний. Якщо дивитися на те, як до нас звертаються підприємці, то можу відзначити, що зацікавленість фактично рівномірно розподіляються по всіх трьох варіантів. Люди дивляться на свої фінансові можливості, ми виходячи з цього складаємо бізнес-план.
Який зараз попит на продукцію в регіонах? Які тенденції спостерігаються в цьому році?
Я можу зазначити, що попит зараз зростає. Насправді ми не відчули спаду навіть у кризу, у нас навпаки відкрилося кілька магазинів у цей період. Крім того, у кризу звільнилися приміщення, які до цього були важкодоступними. Те ж саме з персоналом: багато кваліфікованих кадрів опинилися без роботи, і тепер їх можна залучити в свою компанію, у свій бізнес. Ми бачимо, що зростають обсяги продажів порівняно з аналогічними місяцями минулого року, і на осінь ми плануємо зростання товарообігу.
читати статті

Український франчайзер виробляє 5 основних та 10 під-колекцій стильного одягу на рік та розвиває мережу по франчайзингу
Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту
Польська група Esotiq & Henderson відкрила в Україні 18 франчайзингових магазинів під брендами Esotiq та Femestage. Більшу частину - за останній рік.
Дітей можна одягнути стильно вдвічі дешевше, - переконaний український франчайзер ПАРА SOLO.
Компанія відкрила перший франчайзинговий магазин
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
В'язані речі це стильно
Я з вами згоден вязані речі це новий підхід до моди в Україні 2024 так як такий вид одягу повертає...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Зверніть увагу на магазин брендового одягу тавзуття ОднаТака - https://www.odnataka.com.ua/ Там є вишукані...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Привіт, я постійно купую взуття для своєї родини на https://koalabi.com.ua/. Є вибір на всі сезони, якість...
В'язані речі це стильно
В'язані речі - це унікум в світі моди. Незважаючи на те, що носити такі речі почали дуже давно,...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Рекомендую www.butyjana.com.ua
Як відкрити магазин одягу
Стаття написана для ідеальних умов. Але з падінням купівельної спроможності покупців не все так...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
Однозначно интернет-магазины. Даже в наших отечественных можно купить дешевле, чем тот же брнед,...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
на алиаэкспресс