У багатьох українських споживачів є стереотип "закордонний бренд - якісний одяг". Яким чином можна переконати, що вітчизняний виробник - це модно, добре і якісно?
Мені здається, такий стереотип вже відходить у минуле. Тим більше, у покупця є можливість переконатися в цьому на власному досвіді: є якісні зарубіжні бренди, а є не дуже якісні. І переконувати нікого не потрібно: покупець зараз достатньо освічений, щоб зрозуміти, як одяг має сидіти і як довго він зможе його носити. Більше того, через загальний консюмеризм на Заході на якість одягу звертають менше уваги, адже там більше купують речі на один сезон або навіть на один вихід і, відповідно, зарубіжні бренди всіляко цю тенденцію підтримують. У нас же якість одягу грає важливу роль для покупця, і вітчизняні бренди це розуміють. Приміром, ми нічого не шиємо в Китаї, ми занадто маленькі для нього. І для покупця в цьому є свій плюс - якість речей буде вищою.
Як компанія визначає, який одяг сподобається різним жінкам з різних куточків країни? Ви орієнтуєтеся на світові модні тенденції?
Так, ми орієнтуємося на світові тенденції, це основа планування колекції. Насправді модні тенденції для всіх країн однакові, просто кожна компанія робить свій "акцент" і по-своєму їх інтерпретує. Основа світових тенденцій в одязі формується на ринку тканин, ми в лютому 2010 на виставці тканин в Парижі спостерігали тенденції на весну 2011 на рівні з іншими західними компаніями. Читати далі
читати статті

Український франчайзер виробляє 5 основних та 10 під-колекцій стильного одягу на рік та розвиває мережу по франчайзингу
Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту
Польська група Esotiq & Henderson відкрила в Україні 18 франчайзингових магазинів під брендами Esotiq та Femestage. Більшу частину - за останній рік.
Дітей можна одягнути стильно вдвічі дешевше, - переконaний український франчайзер ПАРА SOLO.
Компанія відкрила перший франчайзинговий магазин
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
В'язані речі це стильно
Я з вами згоден вязані речі це новий підхід до моди в Україні 2024 так як такий вид одягу повертає...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Зверніть увагу на магазин брендового одягу тавзуття ОднаТака - https://www.odnataka.com.ua/ Там є вишукані...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Привіт, я постійно купую взуття для своєї родини на https://koalabi.com.ua/. Є вибір на всі сезони, якість...
В'язані речі це стильно
В'язані речі - це унікум в світі моди. Незважаючи на те, що носити такі речі почали дуже давно,...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Рекомендую www.butyjana.com.ua
Як відкрити магазин одягу
Стаття написана для ідеальних умов. Але з падінням купівельної спроможності покупців не все так...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
Однозначно интернет-магазины. Даже в наших отечественных можно купить дешевле, чем тот же брнед,...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
на алиаэкспресс