Україна посідає друге місце після Росії за кількістю шинних центрів Vianor. Чим Ви можете пояснити таку популярність франчайзингу Vianor в Україні?
У першу чергу, тим, що сама концепція шинних центрів Vianor спочатку була вибудована дуже грамотно. У процесі впровадження в Україні ця концепція пройшла процес адаптації до специфіки локального ринку, що дозволило підвищити її ефективність. Також суттєвою перевагою цієї франшизи є постійна підтримка самого виробника, концерну Nokian Tyres, який особливо зацікавлений в успішності розвитку мережі.
Слід зазначити, що ми першими почали активно працювати на шинному ринку України, наша експансія почалася в 2007 році, і, хоча до цього моменту наші конкуренти вже робили деякі кроки з реалізації аналогічних проектів, концепція Vianor виявилася більш привабливою для вітчизняних франчайзі.
Як ви оцінюєте попит на шини на українському ринку зараз?
Після певного спаду, яким був відзначений 2009 рік, ринок знову оживився. Звичайно ж, криза негативно позначилася на всіх ринках, у тому числі й на шинному. Тим не менш, у 2010 році ми спостерігаємо не просто тенденцію до зростання, а дійсно стійке зростання.
На Вашу думку, наскільки привабливий цей сегмент для роботи?
Шинні центри - дуже привабливий сегмент рику, який абсолютно не заповнений. Він дуже перспективний, адже на сьогодні його потенціал реалізований, за нашими оцінками, лише на 15-20%.
Які прогнози Ви можете зробити щодо попиту на найближче майбутнє?
Думаю, що зростання продажів шин збережеться, і це позитивно відобразиться на розвитку нашої мережі шинних центрів Vianor.
Які цілі ставляться щодо розвитку мережі в Україні?
Глобально, цього року концерн поставив перед собою завдання збільшити мережу Vianor до 700 точок у світі, зараз же діє 642 шинних центрів у 19 країнах. В Україні наше завдання на поточний рік - відкрити 100-й шинний центр Vianor. Упевнений, що ми досягнемо цієї мети, тому що на сьогоднішній день під цим брендом працюють вже 82 шинних центра.
Яка стратегія розвитку мережі зараз?
На сьогоднішній момент завершено етап формування концепції Vianor, його повної адаптації під українські реалії, вона абсолютно прозора, її механізми вивірені і дієві. У цьому році ми почали роботу із залучення нових франчайзі, що не мали досвіду роботи на шинному ринку, але які бажають інвестувати у франшизу, що гарантовано принесе результат.
читати статті

Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня, яка ціна франшизи копійочки?
Копійочка
History
Копійочка
Мене часто запитують, коли я запрошую до себе на день народження, а що тобі подарувати?)) Я завжди...
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?