Яка реальна окупність торговельних точок продажу білизни і колгот зараз?
Це дуже залежить від проекту і від місця його розташування. Наша цифра (тобто плановий показник повернення вкладених коштів) для білизняного проекту - це 18 місяців. Якщо проект не окупається за 24 місяці, то вважається, що він відпрацював погано. Найкращий показник - 3 місяці, найгірший - десь 28-30 місяців.
Чим довше працює магазин, тим рівень рентабельності у нього підвищується. Тут не можна розраховувати, що кожного місяця буде йти одноманітно. У перший місяць може бути "великий мінус", другого місяця - "невеликий мінус", в третьому також, четвертий - "нуль", потім "плюс", "плюс", потім плюси повинні ліквідувати мінуси по вкладеннях тощо.
Наскільки э попит зараз на цей бізнес у споживачів?
Наш напрямок достатньо затребуваний. Частка базарних продажів нижньої білизни просто гігантська. Сьогодні через базари продається не менше 70% загальної кількості білизни на ринку. І ми розуміємо, що при такій частці неорганізованої торгівлі настільки інтимним продуктом, потенціал та інтерес до цивілізованої продажу білизни і колготок достатньо великий, незалежно від подій, що відбуваються і наповненості гаманця споживача. Тому ми цікаві для тих, хто хоче почати цивілізовано просувати продукцію в цьому сегменті ринку.
Що унікального надається покупцеві і чим цікавий цей бізнес для франчайзі?
Ми працюємо в фешн-індустрії! Це не продаж пиріжків. Це цікаво і престижно, це красиво і актуально, адже це - жіноча краса. Плюс можливість повернення вкладень і заробітку.
Франчайзингова співпраця у даному сегменті складна. З одного боку позитивні сторони, з іншого - негативні. Плюс - те, що в цьому сегменті конкуренції дуже мало, тому що налагодити це дуже складно. І, власне, наша унікальність полягає в тому, що ми з українських компаній одні з небагатьох маємо багаторічний досвід, який можемо передати в свою франчайзингову мережу. Ми не продаємо проект на порожньому місці, тобто книжку з прописаними сторінками, прикрашеними гарними фото. Ми продаємо людям свій досвід, накопичений за п'ятнадцять років торгівлі білизною, знання ментальності та особливостей ринку. А саме - шість років ретельної праці у роздрібному напрямку. При цьому самостійно керуємо великою кількістю магазинів. Ми знаємо всі проблеми не з чуток.
Нашому партнерові не потрібно вгадувати складності, які можуть виникнути, ми їх знаємо і передбачаємо наперед. Наш бізнес не доступний для всіх. Це не просто інвестиція. Це має подобатися. Це треба любити. Цим треба займатися.
Багато компаній відзначають, що зараз досить важкий час для франчайзі відкривати магзіни. Чи йде в ситуації, що склалася, компанія на певні поступки для партнерів, чи пропонує будь-які особливі умови?
Чи йдемо ми на поступки? Ми йшли на поступки, коли були часи для тих, хто вірив нам, а не просто рахував цифри. Коли ринок був перенасичений. Вважали, що брати гроші за ризик людей - це неправильно. Сьогодні ж, у співпраці з нами, ризики знижені практично до нуля. Тому що якщо ми розуміємо, що місце для відкриття торговельної точки невідповідне або умови невигідні, то не дамо згоду на відкриття проекту. Саме тому, як не парадоксально це звучить, на питання: "Чи роздаємо ми безкоштовно франчайзингові договори?", Відповідаємо - НІ. І умови посилилися.
З повагою ставимося до того продукту, який продаємо, і не бачимо необхідності роздавати свою працю безкоштовно. Усім бажаючим з нами співпрацювати доводиться знаходити кошти для вкладення в наші спільні проекти.
читати статті

Український франчайзер виробляє 5 основних та 10 під-колекцій стильного одягу на рік та розвиває мережу по франчайзингу
Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту
Польська група Esotiq & Henderson відкрила в Україні 18 франчайзингових магазинів під брендами Esotiq та Femestage. Більшу частину - за останній рік.
Дітей можна одягнути стильно вдвічі дешевше, - переконaний український франчайзер ПАРА SOLO.
Компанія відкрила перший франчайзинговий магазин
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
В'язані речі це стильно
Я з вами згоден вязані речі це новий підхід до моди в Україні 2024 так як такий вид одягу повертає...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Зверніть увагу на магазин брендового одягу тавзуття ОднаТака - https://www.odnataka.com.ua/ Там є вишукані...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Привіт, я постійно купую взуття для своєї родини на https://koalabi.com.ua/. Є вибір на всі сезони, якість...
В'язані речі це стильно
В'язані речі - це унікум в світі моди. Незважаючи на те, що носити такі речі почали дуже давно,...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Рекомендую www.butyjana.com.ua
Як відкрити магазин одягу
Стаття написана для ідеальних умов. Але з падінням купівельної спроможності покупців не все так...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
Однозначно интернет-магазины. Даже в наших отечественных можно купить дешевле, чем тот же брнед,...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
на алиаэкспресс