Світлофор: Вимогливість покупця - ключ до успіху
Наскільки перспективним є зараз для роботи ринок освітлювальних приладів?
Не можу сказати, що ринок освітлювальних приладів переповнений. Я вважаю, що як і раніше є сенс відкривати нові магазини і вкладати фінанси в цей напрямок бізнесу. Перспективний він в плані розвитку і насиченості, тому що не в усіх містах є магазини такого рівня. І навіть у Києві, де є зараз три магазини "Світлофор", ринок недостатньо забезпечений. Ще можна відкрити як мінімум три магазини торговельною площею до 300 кв.м. - це гарна перспектива для бажаючих придбати франшизу "Світлофор".
Чи позначилась на ньому криза? Чи відбилася вона на попиті?
Безумовно, криза торкнулася ринку освітлювальних приладів, як і інших товарів народного споживання. Але, тим не менше, люди продовжують купувати нерухомість і бажають її облаштовувати.
Можу зазначити, що освітлювальна техніка нині затребувана, як і в попередні періоди, але, звичайно, не в таких обсягах, як раніше. Покупець став більш вимогливим до ціни, до пропозиції, до обслуговування і все це необхідно обов'язково враховувати, якщо хочеш досягти успіху.
![]() | Наталія Дуб - начальник управління роздрібної мережі магазинів світла "Світлофор" |
Наскільки велика зараз конкуренція в цьому сегменті?
Звичайно, як і в будь-якому іншому бізнесі, є конкурентна боротьба за ринки збуту декоративних світильників. При цьому важливі як ціна, так і альтернативні методи продажів - незважаючи на кризу. Але в даному випадку, конкуренція якраз стимулює бути краще, професійніше, мобільніше.
Де вигідніше відкривати магазин: в окремій будівлі або в торговельному комплексі?
Наша компанія працює на ринку вже сім років, і ми для себе визначили, що найкраще відкривати магазин в окремій будівлі. Перевага такого приміщення - наявність вітрин, які не тільки розповідають про спрямованість і асортименті даного магазину, але й одночасно є свого роду рекламою.
У торговельному центрі є сенс відкриватися, якщо в нього тематичний напрямок, наприклад, декор, інтер'єр, меблі, текстиль. Дуже багато ще залежить від політики торговельного центру: рекламно-маркетингові заходи, спрямовані на залучення покупців, формування команди операторів, присутніх у ТЦ.
На які сегменти споживачів орієнтований асортимент в магазинах мережі?
Середній, середній "+" сегменти, а також це покупці, що бажають придбати унікальну річ, яка підкреслить їх статус, індивідуальність, буде відбивати їх внутрішній світ. Однак при цьому в нашій мережі будь-який сегмент споживачів може отримати професійну консультацію.
У якому співвідношенні представлені вітчизняні та закордонні виробники?
Що стосується декоративного освітлення, то в нашій роздрібній мережі домінують все ж товари імпортного виробництва.
На яку продукцію попит більше?
Декоративне освітлення імпортного виробництва все ж більше користується попитом у наших покупців.
читати статті

У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...