Магазин дизайнерського одягу передбачає ексклюзивність модельного ряду, а розширення мережі - однаковий асортимент в магазинах. Як зберегти ексклюзивність, відкриваючи магазини дизайнерського одягу в регіонах?
Наприклад, наша компанія виходить з цієї ситуації таким чином: ми співпрацюємо з українськими дизайнерами, на нашій фабриці випускається одяг обмеженим накладом - до 100 одиниць в партії. Тому ексклюзивність в такому випадку зберігається, адже це не масове виробництво, і в той же час в різних містах країни люди мають можливість придбати річ від відомого українського дизайнера.
Яке оптимальна кількість моделей може бути в регіональному магазині?
На сьогоднішній день близько 80 моделей достатньо, щоб забезпечити попит у регіонах.
Де в Україні попит на дизайнерський одяг найбільш високий?
Природно найбільшою популярністю одяг від українських дизайнерів користується у столиці. У Києві цим цікавляться, люблять, стежать. На другому місці - Одеса, потім йде Дніпропетровськ, Львів, а також інші міста-мільйонники.
Як підвищити зацікавленість таким продуктом у покупців в регіонах?
В першу чергу людина просто повинна цікавитися модою і, зокрема, українською модою, її розвитком, досягненнями тощо. Люди повинні почати в цьому всьому розбиратися, тому що глибина знань у цій сфері в більшої частини населення невелика - вона обмежується трьома-чотирма марками, і на цьому знання закінчуються.
Все це викликане в першу чергу тим, що дійсно в радянські часи нас обмежували, не було західного продукту, з якого можна було б взяти приклад. Потім величезна кількість одягу просто "хлинула", і, звичайно, наші люди в більшості своїй не розбиралися, де там підробка, де контрабанда, багато хто не розбирається й досі. Це загалом-то культура споживання.
Однак час йде, ринок стрімко розвивається, обізнаність людей теж потихеньку росте, тому перспективи я бачу тут досить великі. Якщо десять років тому дизайнерський одяг був не настільки престижний, то зараз імена більшості українських дизайнерів вже про щось говорять - їх цінують, люблять, поважають і купують їх одяг.
читати статті

Український франчайзер виробляє 5 основних та 10 під-колекцій стильного одягу на рік та розвиває мережу по франчайзингу
Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту
Польська група Esotiq & Henderson відкрила в Україні 18 франчайзингових магазинів під брендами Esotiq та Femestage. Більшу частину - за останній рік.
Дітей можна одягнути стильно вдвічі дешевше, - переконaний український франчайзер ПАРА SOLO.
Компанія відкрила перший франчайзинговий магазин
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
популярне на форумі
В'язані речі це стильно
Я з вами згоден вязані речі це новий підхід до моди в Україні 2024 так як такий вид одягу повертає...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Зверніть увагу на магазин брендового одягу тавзуття ОднаТака - https://www.odnataka.com.ua/ Там є вишукані...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Привіт, я постійно купую взуття для своєї родини на https://koalabi.com.ua/. Є вибір на всі сезони, якість...
В'язані речі це стильно
В'язані речі - це унікум в світі моди. Незважаючи на те, що носити такі речі почали дуже давно,...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Рекомендую www.butyjana.com.ua
Як відкрити магазин одягу
Стаття написана для ідеальних умов. Але з падінням купівельної спроможності покупців не все так...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
Однозначно интернет-магазины. Даже в наших отечественных можно купить дешевле, чем тот же брнед,...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
на алиаэкспресс