П'ятниця
07.08.2009
Про стан і тенденції українського ринку дитячих товарів розповів директор компанії "Оранж елефант Україна" Володимир Падун
 

Ви вийшли на український ринок в 2009 році. Чи виправдовує ринок ваші очікуння?
Сьогодні вже можна сказати, що починає виправдовувати. Почали працювати з грудня минулого року – тоді відкрився наш перший магазин "Оранжевий слон" в Україні. А період, як ми пам'ятаємо, це був не найкращий: і стрибки долара, і все, що з цим пов'язане. Проте незабаром після відкриття у нас почався підйом, і був невеликий літній спад. А ось зараз досить активно йдуть щодня переговори. Тому на сьогоднішній день ми бачимо картину в зовсім іншому – позитивному – світлі.

Чи впливають кризові явища і сезонність на попит і вибір вашої продукції покупцем?

За даними першого півріччя ми відстежили, що невеликі сезонні явища все ж присутні. По роботі першого магазина, якому вже більше півроку, я можу сказати, що був невеликий спад з літньої пропозиції, коли всі виїжджають у відпустки. Але він не настільки серйозний, щоб брати його до уваги. Щодо кризи, то ми пропонуємо продукт, який в будь-якій ситуації має попит, тому що можна заощадити на норковій шубі, але на дітях, як правило, не економлять. Всім відомо, що найкращі вкладення – це вкладення в наших дітей.

Які у компанії перспективи розвитку, чи є план, якісь конкретні цифри?

До кінця року ми плануємо відкрити більше 10 франчайзингових магазинів по Україні і три магазини своєї роздрібної мережі в Києві.