П'ятниця
22.05.2009
Про франчайзинг мережі побутової техніки "Ельдорадо" розповідає Наталія Анісімова - керівник відділу франчайзингу компанії в Україні
 

Чи є франчайзинг для Ельдорадо новим методом побудови мережі?
Мережа побутової техніки Ельдорадо на ринку Росії, а пізніше і в Україні, присутня з 1994 року. На сьогоднішній день наша мережа нараховує більше 1100 магазинів, з яких 388 були відкриті нашими франчайзинговими партнерами. Так що франчайзинг не є новим методом побудови мережі для Ельдорадо. Навпаки, в нас є багаторічний успішний досвід, яким ми готові поділитися зі своїми франчайзі.

В Україні перший франчайзинговий магазин був відкритий ще в 2002 році, але більш інтенсивні обороти даний проект почав набирати в 2005 році. На сьогоднішній день ми маємо добре розвинену франчайзингову мережу, і вважаємо, що даний напрямок з кожним роком буде розвиватися більш інтенсивно, оскільки дана форма бізнесу, як показує наш досвід і досвід зарубіжних компаній, має велике майбутнє.

Хто може стати Вашим франчайзі?
Нашим франчайзі може стати кожен бажаючий підприємець, що фінансово "твердо стоїть на ногах" . Ми надаємо партнеру налагоджену та ефективну систему, як комерційну, так і маркетингову. Таким чином франчайзі вже з перших днів роботи має тверду опору в постаті нашої мережі.