Ціль: розвиток та постійне вдосконалення

Четвер
19.03.2009
Про швидкозростаючу франчайзингову мережу INKSYSTEM розповідає Директор з розвитку компанії Андрій Ушаков
 

Як розпочався для Inksystem 2009 рік?
З початку року відкрилося 18 представництв, всi вони - франчайзингові, тобто або окреме приміщення, або вiддiл у магазинi для нашої продукцiї у відповідності із корпоративними стандартами. Також ми плануємо вiдкрити до 50 нових представництв протягом весни у країнах СНД.

Існує 3 концепції співпраці з Inksystem - представництво, фотосалон та дилерство. Яка із них користується найбільшою популярністю у франчайзі?
Переважна більшість обирає перший варіант, тому що через кризу попит на сумiжнi витратні матерiали зростає швидше, нiж на фотопослуги. Але 3 представництва було відкрито за принципом фотосалону. Водночас, перша та друга концепції не заперечують одна одну, навпаки, це зайвий спосіб заробити бiльше та прорекламувати продукт.
Найближчим часом ми плануємо додати ще одну концепцію - друк на твердих матеріалах з допомогою СНПЧ, а саме друк на футболках, кружках i т.п.

Також у наших найближчих планах зробити кілька революцiйних крокiв у маркетингу та подальшому покращенні асортименту, щоб стати ще бiльш цiкавими для покупцiв. Для прикладу цього тижня ми розпочали промо-акцiю у ТРЦ "Глобус", що пiд Майданом Незалежностi у Києвi. Сутність акції полягає у безкоштовному фото напам'ять для кожного бажаючого, та розповiдi про користування СНПЧ. Ми впевнені у високій результативності цього проекту. Тож, фотосалон i представництво чудово доповнюють одне одного.