SPAR — це міжнародна мережа супермаркетів, яка представлена в 48 країнах світу. В Україні компанія має майже сто магазинів. Ми вирішили зібрати найпопулярніші питання щодо того, як відкрити свій магазин та які інвестиції потрібні.
Які переваги відкриття супермаркету?
- Продуктові супермаркети — це надійний та стійкий бізнес, який буде працювати навіть у кризові періоди.
- SPAR — це міжнародна мережа, яка має багаторічний досвіт та апробовану бізнес-модель.
- Компанія, яка є лідером на ринку продуктової франшизи в Україні.
- SPAR — це відомий і популярний бренд, який має позитивну репутацію.
Скільки потрібно для старту?
- Паушальний внесок відсутній.
- Інвестиції залежать від формату магазину, площі торгового залу та його стану.
- Витрати на обладнання — 500 $ на метр квадратний торгової площі.
- Ремонт — додаткові витрати, які залежать від стану приміщення.
- Витрати на першу поставку товару не потрібні, адже компанія працює по відтермінуваннях.
- Роялті — 2,5-3,5 € за метр квадратний торгової площі.
Який період окупності?
- Від 12 місяців (але є приклади, коли франчайзі вийшли на окупність навіть за 6 місяців)
Як обрати місце?
- 70% франчайзі працюють на орендованих майданчиках.
- Франчайзер допоможе підібрати оптимальне місце розташування магазину.
Які знання потрібні?
- Франчайзер надає все необхідне навчання.
- На початку власник повинен бути повністю включений в процес, щоб зрозуміти, як працює бізнес.
Чи є допомога з персоналом?
- Підбором персоналу займається власник.
- Франчайзер надає навчання працівникам та передає технології управління та виробництва.
Як відбувається постачання товару та логістика?
- Франчайзер має власний розподільчий центр звідки направляє акційни товари, а також власний імпорт і ВТМ.
- Постачання товарів в торгову точку здійснюється місцевими дистриб'юторами.
- Асортимент має бути регіонально адаптований.
Як відбувається відкриття?
- Франчайзер виділяє куратора відкриття, який запускає магазин та налагоджує усі процеси.
Що далі?
- Франчайзер підтримує та супроводжує партнерів протягом усього періоду діяльності магазину.
Франшиза SPAR — це хороший варіант для підприємців, які хочуть відкрити продуктовий супермаркет. Компанія пропонує широкий спектр послуг та підтримки, що дозволяє зменшити ризики та підвищити шанси на успіх.
читати статті

Який новий проект стартує від SPAR?
Розглянемо переваги, які надає франшиза SPAR, а це супровід і підтримка, міжнародний досвід, позитивний європейський імідж та багато іншого.
Нейл-салон Nail Factory існує вже 6 років на ринку і ми гордо можемо заявити, що прибутковість його є найвищою серед конкурентів.
Які переваги та особливості такого бізнесу?
Які топ-7 помилки у ремонті салонів краси?
найчайтіше читане

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
популярне на форумі
Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план
Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...
Открытие СТО. Бизнес-план
Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...
Открытие СТО. Бизнес-план
Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу
Вимоги до приміщення для філіала
LEGO по-франчайзингу
Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail
Открытие СТО. Бизнес-план
На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...
Работа за границей - возможность выжить?
Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...
Ринок бутильованої води зростає
Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...