З початком повномасштабної війни для бізнесу повністю змістилися акценти і пріоритети, і лабораторний бізнес не став виключенням. Найбільш привабливими локаціями для масштабування стали західні регіони України. Ця тенденція вплинула і на стратегію розвитку партнерської мережі медичної лабораторії ДІЛА.
Нове виробництво на Заході України розширило можливості розвитку мережі ДІЛА. Це значно спростило логістичні маршрути, а отже, дозволило покращити терміни видачі результатів досліджень. Звичайно, що за 25 років інтенсивної праці на українському ринку, ДІЛА розвинула досить сильний і впізнаваний бренд, має репутацію і довіру серед клієнтів по всій Україні. Проте, для розвитку мережі у регіонах доводиться враховувати певні особливості та підходити до цього питання індивідуально.
Найбільший виклик на сьогодні – відсутність розуміння, коли закінчиться війна. За даними аналітики, у вересні 2022 року лише 30% компаній стверджували, що не зупиняться, інші ж очікують, що буде далі. Ми не чекали і не чекаємо. Звісно, що був момент, так званий період адаптації до нових умов та викликів, коли довелося призупинити всі процеси. Проте, темпи нашого зростання не впали, і за минулий рік ми відкрили більше 30 відділень, а на 2023 рік – цілі ще більш амбітні. Тому з кінця минулого року розпочато інтенсивну роботу над зміцненням напрямку франшизи і побудовано великі плани на поточний рік. Станом на березень компанія має близько 190 точок по всій країні, 68 з них – відкриті по франшизі.
Франшиза – це хороший спосіб швидко розширювати мережу, розділяючи з партнером фінансові витрати, доходи та менеджерські зусилля. Побудова мережі за допомогою франчайзингу робить бізнес більш прибутковим. На прикладі лабораторного бізнесу, можна сказати, що з огляду на поточну ситуацію таке розділення менеджменту працює набагато ефективніше. Рентабельність франшизи може сягати 80% на відміну від 5-30% операційної рентабельності. За дослідженням Franchise Group – 57% мереж франшиз не закрили жодного об’єкту, не дивлячись на війну.
Ключовий виклик на 2023 рік – масштабуватися в Україні, вірити в себе і працювати далі, знаючи, що нам і надалі доведеться мати спільний кордон з таким сусідом. А франчайзинг може стати головним методом відновлення малого та середнього бізнесу повоєнної економіки.
читати статті
Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
Чому CSD Health Care обрала інструмент франшизи та хто ідеальний франчайзі?
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?