Медичний бізнес зростає в кризу

Четвер
19.11.2020
Чому CSD Health Care обрала інструмент франшизи та хто ідеальний франчайзі?
 

Олександр Дудін — засновник і директор патоморфологічної лабораторії CSD Health Care, яка є найбільшою патоморфологічною лабораторією в Східній Європі.   

Сьогодні компанія проводить цитологічні та молекулярно-генетичні дослідження. З нових напрямків — загальноклінічна лабораторна діагностика, бактеріологічна лабораторія. Компанія активно зростає та планує нові горизонти розвитку.  

Чому CSD Health Care обрала інструмент франшизи?    

По-перше, це можливість для компанії рости швидко. 

По-друге, за допомогою франчайзингу у нас з'являється партнер, якому ми передаємо розроблену концепцію. Саме він стане внутрішнім двигуном нового лабораторного офісу, нам не доведеться витрачати на це власний ресурс.     

Нам важливо бути ближче до клієнта. Для цього необхідно масштабувати мережу лабораторних офісів, щоб людина отримувала послугу там, де їй зручно. 

Як правильно розвиватися за допомогою франчайзингу? 

У патоморфологічної лабораторії CSD складний і відповідальний напрямок діяльності, в якому не дозволено робити помилки. Тому ми вирішили масштабувати бізнес разом з Franchise Group — професіоналами, що успішно запустили вже не одну франшизу.  

Ідеальний франчайзі для CSD: хто це?    

Франчайзі — це обличчя компанії в певному регіоні. Не хочеться помилитися, втратити авторитет і довіру, які вдалося заробити за 10 років діяльності. Це відповідальний вибір, оскільки з партнерами підписується договір про спільну діяльність на 3-5 років

Важливо знайти тих людей, з якими комфортно, з ким говориш однією мовою. Має значення і наявність підприємницької жилки, щоб грамотно вибудовувати бізнес. 

З ідеальним франчайзі у CSD спільні цінності, спільне розуміння того, куди рухається лабораторія і готовність разом просувати цей напрямок. 

Що ви хочете сказати майбутнім франчайзі?   

Не зволікати. Зараз найкращий час, щоб звернути увагу на той бізнес, який точно не зачиниться.  


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію