Вівторок
01.02.2022
Які топ-7 помилки у ремонті салонів краси?
 

Топ-7 помилок у ремонті салонів краси

Як правильно спланувати і провести ремонт? На цю тему вже написано безліч статей і тематичних книг. За останні три роки ми в мережі салонів краси Fast Line Studio провели 5 масштабних ремонтів. З цим матеріалом ми хочемо поділитися з вами найяскравішими помилками, які нам вдалося допустити і вчасно виправити. Сподіваємось, що наведена нижче інформація стане в нагоді кожному, хто мріє відкрити свій салон краси. Наш рейтинг найбільших помилок і нереальних очікувань в ремонті виглядає приблизно так:

1. Неціною єдиною

Першою помилкою буде вибір підрядної організації за основним критерієм – ціною її послуг. Перший салон нашої мережі ми ремонтували з відомим недешевим підрядником. Великий плюс – попередній досвід роботи на інших об'єктах, що допомогло нам з самого початку зробити вірний вибір і заощадити час, нерви і гроші. Незважаючи на це, у другому ремонті ми вирішили трохи оптимізувати витрати, провести тендер та вибрати підрядника за критерієм ціни. 

Досвіду роботи з новою організацією ми не мали. На переговорах начебто все було гаразд. А ось у процесі роботи почалася класична ремонтна історія: виконроб виявився неуважним в обліку витрат, дуже несистемним і, що було найскладнішим, вкрай несамовитим і неадекватним. Коли ми вийшли за бюджет у 70% виконаних робіт, виконроб почав влаштовувати «істерики» і ігнорувати всі наші листи. Ситуація сильно погіршилась з локдауном і паузою у ремонтних роботах у закритому житловому комплексі на кілька місяців. Врешті решт, ми значно перевищили кошторис і обсяг енергії для виконання запланованих завдань. Нам пощастило, що якість виконаних на цей час робіт виявилася більш-менш адекватною.

Висновок: великою помилкою буде обирати підрядника за ціною. Важливо також на власні очі подивитися на особистість, досвід і надані рекомендації виконроба. Цей досвід ми врахували у всіх наступних ремонтах і щоразу покращуємо співвідношення час/ціна/якість ремонту. Адже для мережі, яка швидко зростає, це є важливим.

2. “Хто пошив костюм?”

Пам'ятаєте мініатюру Аркадія Райкіна “Хто пошив костюм?”. Отже, ремонт – це завжди про фінальний результат. У цьому процесі практично немає незначних завдань. Одному з житлових комплексів, де ми відкривали салон, був потрібний цілий перелік дозвільної документації від компанії-забудовника: дозвіл на вивіску з макетами і деталізацією, дозвіл на охоронну систему і затверджений проект каналізаційної системи, яка мала частково проходити по технічному поверху.

Наша команда з ремонту з гідністю виконала всі пункти. Але в якийсь момент ми зробили велику помилку, коли вирішили, що проекту каналізації буде досить, щоб наш підрядник і сантехніки керуючої компанії, зробили свою роботу строго згідно проекту.

Яким же було наше здивування, коли в день відкриття салону, до директора з криками та нецензурною лексикою увірвалися сантехнік, його начальник і кербуд. Виявилось, що вода з каналізації ллється прямісінько в коридор з ось такої труби:

Ми дуже помилялися, коли вважали, що за наявності проекту всі робітники будуть працювати строго згідно з ним. Завжди треба робити точку контролю при завершенні певного етапу проекту, особливо якщо крім наших безпосередних підрядників, яким ми платимо гроші і на кого маємо прямий вплив, в роботах бере участь ще й третя сторона. 

У нашому випадку прораб і місцева компанія стали винуватити один на одного, на пошуки винного не було часу, оскільки на цей день вже був дуже щільний запис клієнтів. Рішення неприємності ми, звичайно, знайшли у стислі терміни. Але нерви дуже постраждали.

3. А слона ми й забули

Часом навіть наявність дизайн-проекту і досвідченої команди не рятує від банального пропуску чогось за переліком. В ідеалі треба ще замовляти дизайнерський нагляд. Але ми живемо в реальному світі, результати на фото говорять самі за себе.

4. Щасливі власники приміщення з ремонтом

Під свої салони краси ми самі і разом з нашими інвесторами купуємо певне приміщення. І ось тут треба бути напоготові. Всі переваги комерційної нерухомості при перевірці часто виявляються вагомими мінусами. Нещодавно ми вирішили купити приміщення з ремонтом, точну копію одного з наших салонів краси. Плитка на підлозі нашого корпоративного кольору, розведення електрики вже виконано, кухня зроблена. Яка це удача, подумали ми. Пройшлися по чек-листу з керуючою компанією, домовилися на словах і про славнозвісну каналізацію, і про витяжку.

Ілюзій ми позбавилися в процесі ремонту: каналізацію через підсобне приміщення зробити було неможливо, бо під нами виявилося не описане “технічне приміщення”, а СЕРВЕРНА! Ось ще не вистачало залити сервера.

Довелося знімати прекрасну дорогу плитку і робити розведення каналізації в стяжці. Схема розведення електрики виявилася не зовсім такою, яка нам потрібна. Довелось за свій кошт доплачувати і все переробляти наново. Прекрасну стелю теж довелось переробити. Дзеркальні стіни – демонтувати через те, що у процесі проведення витяжки ремонтники розбили одну з них.

І взагалі, коли вам пропонують під ваш салон готове приміщення з ремонтом, одразу кажіть, що на ремонт вам знадобиться більше грошей. І сміливо торгуйтесь. А якщо у вас не стане аргументів, то ми завжди допоможемо.

5. Зате вікна вже зроблено

Пам'ятаючи, що нам потрібне приміщення без ремонту, ми знайшли такий чудовий об'єкт: зі стелями 3,2 м, площа потрібної нам форми, де все ідеально стає і навіть зроблені вікна. Цілих 7 вікон. Під час продажу приміщення, природно, готові пластикові вікна вважаються перевагою і підвищують загальну ціну. Але ваша реакція в цьому випадку має бути зворотною. Сміливо викликаєте професійну компанію із пластикових вікон на проведення діагностики. Ціна такої послуги цілком адекватна: кілька тисяч гривень, залежно від кількості вікон. А ось корисної інформації ви за це отримаєте багато.

Виявилося, що у більшості нових житлових комплексів пластикові вікна ставлять не віконники, а ремонтні бригади з метою економії. Звичайно, таке рішення тимчасове. Щойно настане зима, ви вмить зрозумієте, що всі вікна не тримають тепло, все проклеювання треба міняти, ставити нові ручки, і головне, будівельники не задули піною стики вікон із підвіконнями. У нашому випадку, ми прийшли вранці в новий салон і виявили, що всі лаки для роботи загусли. Промах коштував нам близько 30 000 грн. І зовсім не входив до планів.

Тепер ви знаєте, що робити з цим.

6. Вентиляція – це просто

Тут треба окремо розповісти про вентиляцію салону краси. За вимогами СЕС професійна вентиляція – must have у салонах. І це чомусь абсолютно не заважає багатьом підприємствам індустрії краси ігнорувати цю вимогу і не дбати про здоров'я своїх співробітників і клієнтів. Звичайно, професійні мережі салонів завжди ставлять вентиляцію. Вентиляційники – це окрема привілейована каста підрядників. Виконроби не хочуть брати цю функцію за будь-які гроші, що вже викликає хвилювання. Зазвичай вони аргументують відмову специфікою робіт. А ось замовнику, який не є спеціалистом, і взагалі складно зрозуміти, чим відрізняються системи і грамотно порівняти кошториси. На цьому етапі ми змінили 5 підрядників з вентиляції на п'яти об'єктах. І, схоже, визначили одну компанію, яка трохи дорожча середнього ринку, але робить справу швидко і якісно. При цьому ми все ще хочемо оптимізувати ціну.

7. Немає ремонту без дизайн-проекту

Одне з приміщень під салон ми придбали у другій половині року і дуже хотіли встигнути відкритись до грудня. Адже всім відомо, що грудень – високий сезон, де можна сміливо зробити 1,5-2 каси. Не довго вагаючись, ми вирішили, що у нас є чотири дизайн-проекти і зовсім немає часу, а виконроб – постійний підрядник із досвідом. І в цей момент ми зробили фатальну помилку: вирішили працювати без дизайн-проекту. Опустимо лірику про стрес і сфокусуємось виключно на підводному камінні такого управлінського рішення:

  • У роботі без дизайн-проекту будьте готові буквально оселитися на об'єкті. Вам постійно з будь-якого приводу дзвонитиме виконроб. Адже сам він не зможе прийняти рішення стосовно цілого ряду питань: будівництва, електрики, каналізації, дзеркал, обладнання тощо.
  • Це ілюзія, що вам не знадобиться в результаті малювати елементи дизайну з точними розмірами. Ви все одно, тільки вже без дизайнера, встанете з рулеткою і займетеся обмірами приміщення.
  • Навіть на об'єктах, які повторюються, є необхідність “оживити дизайн”. І якщо раніше вибір меблів, елементів декору, розпису стін робили дизайнери, то тепер саме ви берете на себе цю роль. І не факт, що вам вистачить вашого естетичного смаку. Скоріше навпаки. Адже не можна бути професіоналом у всьому.

Стислий висновок із цього проекту нашої команди: ніколи знову!

Бажаємо вам вдалих ремонтів із професійними підрядниками. Ми своїх вже знайшли і дуже цьому раді. Ремонт – це кайдзен, і ми щоразу намагаємось перевершити самих себе.

Якщо у вас є питання стосовно ремонту або відкриття салону краси, ви можете зв'язатися з нами будь-яким зручним для вас способом: 

за телефоном +380 67 502 0825

або написати нам листа на nataliyaar@x-tend.ua

FAST LINE STUDIO 

Щиро ваша, 

Наталія Алексєєва-Рагуліна


Анкета
Анкета
If you see this, leave this form field blank

найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

популярне на форумі

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план

Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...

2 коментар
остання 10.10.2020
Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016