«Адмірал-С» почав свою діяльність у 2007 році, як оптова компанія з продажу автозапчастин для легкових іномарок. Щоб збільшити швидкість поставки запчастин для СТО, було відкрито 2 філії. З 2011 року бувло запущено інтернет-магазин, а в 2013 році - відкрито новий інтернет-портал по роботі в автобізнесі. На сьогоднішній день компанія має 9 франчайзингових філій.
«Якщо у підприємця є свій автомагазин, СТО, або невелика оптова компанія, або він просто хоче відкрити свій бізнес, маючи досвід роботи, то його вже чекають у «Адмірал-С». Це готовий бізнес під ключ, з величезною базою постачальників (близько 6 млн. товарів), з постійно зростаючою відвідуваністю клієнтами сайту, з готовою обліковою програмою документообігу та програмою підбору запчастин, сучасною програмою логістики, що дає партнерам можливість самим розвивати і доповнювати сайт (своїми постачальниками, товаром, ідеями та ін.)», - говорить Віталій Петрушінець, засновник компанії «Адмірал-С».
На думку експертів ринку, попит на автозапчастини залишається великим і продовжує зростати, оскільки збільшується кількість старих автомобілів. «Що потрібно власнику автомобілю? Підібрати запчастини на свою машину, отримати консультацію у менеджера, вибрати зручне місце (офіс), де їх можна забрати, і можливість їх встановити (СТО). Зараз автолюбителі не так охоче їдуть на офіційні СТО і вибирають більш прості та дешеві варіанти сервісу. Попит народжує пропозицію. Вже з'явилися і ще продовжують з'являтися безліч невеликих СТО гаражного типу з 1-2 підйомниками і відносно недорогим прайсом на свої роботи. Тільки в Києві з різних незалежних джерел їх налічується більше 2 тисяч об'єктів. По Україні - понад 10 тисяч. А всім СТО потрібні і автозапчастини, і клієнти», - продовжує Віталій Петрушінец.
У компанії «Адмірал-С» партнерів бачать автономними, процвітаючими бізнесами, яким вигідно працювати у системі партнерства. Партнери отримують свій сайт по автозапчастинам; підключену облікову програму; рекламну компанію з просування сайту і виведення його на перші місця; систему напрацьованих постачальників з хорошими умовами роботи та багато ін.
«Не скажу, що партнерові залишиться тільки приймати замовлення і рахувати гроші. Як і в будь-якому іншому бізнесі, тут потрібна велика постійна щоденна робота. Тут все має велике значення: як менеджери дадуть відповідь і проведуть консультацію клієнта; скільки буде залучено до роботи СТО; які терміни поставки запчастин на замовлення; які ціни на товар порівняно з конкурентами і таке ін. Бачите, нюансів багато. Якщо коротко сформулювати завдання інтернет магазину, то воно може звучати так: постійний пошук і залучення нових клієнтів; утримання та розвиток постійних клієнтів; забезпечення максимального сервісу за поточними замовленнями (правильний підбір, терміни поставки, ціни). Тільки тоді можливий успіх», - вважає Віталій Петрушінец.
Маржинальний прибуток франчайзі за роздрібними клієнта складе 25 - 33%, за оптовими 12 - 18%. Середній маржинальний прибуток 16 -20%. Окупність бізнесу приблизно через 2- 3 місяці, за умови системної ефективної роботи.
читати статті

З року в рік все більше іноземців підтримують польську економіку.
Про шлях Кирила Валадкевича та його досвід відкриття власного бізнесу в Польші.
Яким видався 2023 рік для франшизи "Мережа OS.9"?
Що таке інвестиційна (управлінська) франшиза та чому варто купувати франшизу Мережі OS.9?
Мережа супермаркетів "Наш Край" пропонує підприємцям можливість відкрити власний магазин під відомим, національним брендом.
найчайтіше читане

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
популярне на форумі
Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план
Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...
Открытие СТО. Бизнес-план
Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...
Открытие СТО. Бизнес-план
Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу
Вимоги до приміщення для філіала
LEGO по-франчайзингу
Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail
Открытие СТО. Бизнес-план
На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...
Работа за границей - возможность выжить?
Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...
Ринок бутильованої води зростає
Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...