Чому франчайзинг для Вас розпочався з ломбардного бізнесу?
Питання стояло, відкривати свій бізнес або працювати за системою франчайзингу. Зваживши всі за і проти, прорахувавши всілякі ризики і перспективи, я обрав франчайзинг. Одна з основних причин - мінімальні фінансові вкладення з високим прибутком на виході, а також мій попередній вид діяльності - більше 10 років я працював у фінансовому секторі.
Чому Ви вирішили зупинитися на франчайзинговій мережі ломбардів «Комод»?
Я почав з вивчення ломбардного ринку, порівняв всіх гравців і пропозиція «Комода» виявилася найбільш вигідною з усіх боків. Мережа ломбардів «Комод» динамічно розвивається і з кожним роком темпи розвитку йдуть тільки вгору. На сьогоднішній день в мережі більше 165 ломбардних відділень.
Перелік застав, які приймають у ломбарді - найбільший в Україні, і я самостійно вирішував, з якими заставами працювати. А нещодавно Компанія ще розширила перелік застав. Крім «класичних», таких як дорогоцінні метали і камені, антикваріат, вироби зі шкіри та хутра (прим. редактора: хутряні вироби «Комод» почав приймати в 2010 році вперше на території України), техніка, нерухомість і автомобілі, зараз можна приймати дитячі приналежності та взуття, меблі і музичні інструменти, елітні аксесуари, а також будівельні матеріали, електричні інструменти, габаритну техніку та сантехніку, все для відпочинку і садові інструменти.
Ще одним важливим фактором є самостійне регулювання умов кредитування протягом всього періоду співпраці, тому що потрібно враховувати специфіку роботи в кожному окремо взятому регіоні України.
Можете детальніше зупинитися на особливостях ринку Вашого регіону? Які основні відмінності від столиці?
У 2010 році я відкрив ломбарди у Феодосії та Джанкої. Курортним містам притаманна сезонність, проте незважаючи на це, у нас є постійні клієнти, які найчастіше користуються послугами ломбарду у разі браку грошей, наприклад, не вистачає фінансів до зарплати.
Населення регіонального міста в рази менше, ніж у столиці. Населення Феодосії складає від 105 тисяч людей, Джанкоя - понад 35 тисяч осіб, а Києва - за офіційними даними - понад 2,8 мільйонів чоловік. Але в нашому ломбарді ми не робимо акцент на кількості потенційних клієнтів, ми індивідуально підходимо до потреб кожного, акцентуючи увагу на програмі лояльності, різних рекламних акціях та соціальних проектах.
На фото: меседж соціального проекту "Еко Код", який був представлений у кожному відділенні мережі ломбардів "Комод" |
Наприклад, в грудні ми запустили «Еко Код» мережі ломбардів «Комод» - це соціальний проект, суть якого полягає в інформуванні відвідувачів ломбардних відділень про важливість економії води та електроенергії, а також про шкоду відпрацьованих хімічних джерел струму (батарейок) для людського організму. Дана програма діє на постійній основі.
У чому переваги роботи в ломбардному бізнесі по франшизі на відміну від самостійного відкриття?
Як я вже згадував, для відкриття ломбарду за системою франчайзингу не потрібні великі капіталовкладення. Однак, звичайно, найголовніше - це повний супровід мого відділення співробітниками центрального офісу. Мені надають допомогу на всіх етапах: починаючи з першого дзвінка в Компанію і до сьогоднішнього дня: компетентний персонал завжди готовий прийті на допомогу і вирішити бухгалтерські та юридичні питання, надати PR підтримку та маркетинговий супровід. Якщо виникає потреба в додаткових інвестиціях, я звертаюся за допомогою безпосередньо до керівництва Компанії і користуюся засобами на особливих взаємовигідних партнерських умовах.
Важливо відзначити, що мережа ломбардів «Комод» веде діяльність ломбардного відділення за фіксовану щомісячну винагороду (роялті), незалежно від доходу і обігу ломбарду, а при відкритті подальших відділень діє програма лояльності для партнерів: роялті зменшується з кожним новим відділенням.
Розкажіть про Ваші плани на 2014 рік. Ви готові відкрити ще одне відділення?
Бажання відкрити нове відділення є, але для мене зараз важливо проконтролювати роботу вже існуючих, завжди є над чим працювати. Але в майбутньому я планую відкрити відділення, і навіть не одне.
читати статті
З року в рік все більше іноземців підтримують польську економіку.
Про шлях Кирила Валадкевича та його досвід відкриття власного бізнесу в Польші.
Яким видався 2023 рік для франшизи "Мережа OS.9"?
Що таке інвестиційна (управлінська) франшиза та чому варто купувати франшизу Мережі OS.9?
Мережа супермаркетів "Наш Край" пропонує підприємцям можливість відкрити власний магазин під відомим, національним брендом.
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план
Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...
Открытие СТО. Бизнес-план
Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...
Открытие СТО. Бизнес-план
Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу
Вимоги до приміщення для філіала
LEGO по-франчайзингу
Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail
Открытие СТО. Бизнес-план
На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...
Работа за границей - возможность выжить?
Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...
Ринок бутильованої води зростає
Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...