Перспективні монітори

Понеділок
19.08.2013
“Кількість рекламодавців зростатиме пропорційно до кількості моніторів для відеореклами у транспорті”, - стверджує керівник “Медіа-Світ Україна” Дмитро Іщук
 

Яку частку ринку відеореклами займає на сьогодні відеореклама на моніторах у громадському транспорті? Коли відбулася активізація цього рекламного сегменту?
На даному етапі цей сегмент займає не більше 30% всього ринку Indoor-відеореклами. Однак, протягом останнього року його розвиток почав активно набирати обертів. Справа в тому, що спочатку моніторів було небагато, тому національні рекламодавці вагалися йти на співпрацю. Тепер, коли ми значно розширили свою мережу, і відеореклама на моніторах у громадському транспорті з'явилася в багатьох українських містах, побільшало й рекламодавців. На мою думку, така тенденція продовжуватиметься й надалі.

Які товари та послуги найбільш ефективно промувати через подібні рекламні носії?

Почнемо з того, яка реклама буде неефективною. Безумовно, мова йде про товари класу luxury: дорогі автомобілі, коштовності тощо. Наш носій має постійний контакт з широким колом споживачів, а тому повинен застосовуватися для товарів та послуг низької та середньої цінової категорії: починаючи з фінансових банківських послуг, і закінчуючи промисловими та продуктовими товарами. Також дуже дієвою є реклама про знижки та акції рекламодавців.

Які ваші прогнози щодо подальшого розвитку ринку відеореклами на моніторах у громадському транспорті?

Якщо говорити про розвиток мережі, то я думаю, що до кінця наступного року ми охопимо всі великі міста країни. Якщо ж мова йде про рекламодавців, то ті, з огляду на останні прийняті закони про обмеження зовнішньої реклами та реклами на транспорті, все частіше звертаються до альтернативних видів реклами. А ми в свою чергу пропонуємо їм ефективний носій з доступним бюджетом. Отже, кількість рекламодавців зростатиме пропорційно до кількості моніторів.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Українці відкривають магазини «Жабка» /19.04.2023

Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).

Договір франчайзингу /13.09.2008

Франчайзинговий договір є основою, на якій будуються стосунки між франчайзером та франчайзі

Франшиза кінотеатру - це прибутково? /30.03.2014

Франчайзингові схеми давно використовують у багатьох бізнес-галузях, а чи можна їх застосовувати в кінобізнесі, і наскільки вони ефективні, ми дізнаємося від Людмили Горделадзе, директора кінотеатру «Жовтень»