Еко-лавка зустріне осінь в регіонах

П'ятниця
02.08.2013
Вже у вересні перші франчайзингові точки з продажу натуральної продукції повинні з’явитися в Одесі та Дніпропетровську
 

Географія франчайзингової мережі магазинів з продажу натуральних, екологічних продуктів харчування під ТМ "Еко-лавка" вийде за межі столиці. Відкривши 14 партнерських точок в Києві, компанія I-Eco взялася за регіони. Вже цієї осені франчайзингові магазини запрацюють в Одесі та Дніпропетровську. "Зараз ми знаходимось у процесі узгодження домовленостей із майбутніми партнерами. Швидше за все, перший магазин в регіонах відкриється вже у вересні", - розповідає директор з розвитку компанії "I-Eco" Олександр Петренко.

Літній сезон став для компанії періодом поповнення власної та франчайзингові мережі. В столиці відкрилися 4 магазини франчайзера та три точки, що належать партнерам. Тепер під ТМ "Еко-лавка" працює 14 власних та 14 франчайзингових магазинів у Києві.

Паралельно з розвитком мережі магазинів ТМ "Еко-лавка" зростає і їхнє товарне наповнення. "Наш асортимент постійно поповнюється. Влітку на прилавках торговельних точок ТМ "Еко-лавка" стало на 15% більше товарних пропозицій", - стверджує Олександр Петренко.

Для відкриття магазину "Еко-лавка" необхідне приміщення площею від 14 до 40 м2, а також - інвестиції в сумі від 80 тис. грн та вище. Окупність проекту становить від 4-х місяців. Компанія розглядає можливість партнерських відкриттів у містах з кількістю населення від 300 тис. чоловік.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти