Еко-лавка експериментує з форматами

П'ятниця
15.03.2013
Компанія відкрила магазин, який вирізняється великою площею та розширеним асортиментом
 

Два тижні тому столична мережа магазинів з продажу натуральних, екологічних продуктів харчування під ТМ "Еко-лавка" поповнилася бутіком нового формату. Торговельна точка розташовується у приміщенні з розмірами 48 м2, тоді як інші магазини мережі займають площу від 14 до 40 м2. "Магазин зроблений в дуже цікавому, незвичному стилі та розміщується у центральній частині міста, - розповідає директор з розвитку компанії "I-Eco" Олександр Петренко. - Ми значно розширили асортимент торговельної точки та продовжуємо далі працювати в цьому напрямку. Так, вже незабаром бутік реалізовуватиме таку свіжу продукцію, як кури, яйця тощо. Зараз компанія веде перемовини з хорошим постачальником. Якщо нововведення матиме позитивний ефект, поступово впроваджуватимемо його і в інших магазинах мережі".

Під ТМ "Еко-лавка" працює на сьогодні 10 власних та 9 франчайзингових закладів у місті Києві. У столиці компанія планує відкрити ще кілька франчайзингових точок, а потім взятися виключно за розвиток власної мережі. Що ж стосується регіонів, то тут I-Eco активно шукає партнерів, які повністю куруватимуть роботу на своїй території. Франчайзі, які візьмуться за розвиток мережі у своєму місті, отримують на це ексклюзивні права.

Для відкриття магазину "Еко-лавка" необхідне приміщення площею від 14 до 40 м2, а також - інвестиції в сумі від 80 тис. грн та вище. Окупність проекту становить від 4-х місяців. Компанія розглядає можливість партнерських відкриттів у містах з кількістю населення від 300 тис. чоловік.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти