Еко-лавка за регіональний ексклюзив

П'ятниця
18.01.2013
Компанія "I-Eco" шукає партнерів, які візьмуться за розвиток мережі в регіонах
 

Восени 2012 року компанія "I-Eco" завершила роботу над партнерською пропозицією та взялася за розвиток мережі франчайзингових магазинів під ТМ "Еко-лавка". За кілька місяців партнерські точки з продажу натуральних, екологічних продуктів харчування з'явилися в різних куточках Києва, а їхня кількість майже зрівнялася з власними. На сьогодні під цією маркою функціонує 7 власних та 5 франчайзингових магазинів у столиці. Тепер на порядку денному - охоплення регіонів.

"Найбільш перспективними для майбутніх відкриттів вважаємо міста-мільйонники: Харків, Донецьк, Одесу, Львів тощо, - розповідає директор з розвитку компанії "I-Eco" Олександр Петренко. - Поза межами Києва хочемо співпрацювати з партнерами, які повністю куруватимуть роботу в своєму регіоні, тобто - матимуть ексклюзивне право на розвиток мережі у власному місті. Ми шукаємо відповідальних та підприємливих людей, але, насамперед, - однодумців, які любитимуть свій бізнес. Адже, якщо підприємець живе своєю справою, а не лише бачить у ній джерело хороших прибутків, тоді вона процвітає і приносить хороші результати".

Для відкриття магазину "Еко-лавка" необхідне приміщення площею від 14 до 40 м2, а також - інвестиції в сумі від 35 до 80 тис. грн. Окупність проекту становить від 4-х місяців. Компанія розглядає можливість партнерських відкриттів у містах з кількістю населення від 300 тис. чоловік.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти