Таємниця успішних продажів

Понеділок
13.05.2013
Про рекламні акції, проведені з залученням найновіших розробок науки та техніки, розповідає Олексій Волков, Генеральний директор Art creative lab
 

Такі рекламні прийоми, як сезонні знижки, ціни з приставкою "все по 9,99" і гумористичні ролики, вже не привертають увагу споживача так, як це було раніше. Чи означає це, що тепер не потрібно багато інвестувати в рекламу?
Така тенденція не є крахом маркетингу. Це, скоріше, його еволюція і поява нових гравців на ринку. Зараз рекламникам доводитися бути якомога креативнішими та використовувати новітні розробки науки і техніки для проведення вражаючих рекламних акцій.

Чи існує якийсь універсальний алгоритм дій, покликаних максимально вразити покупця?

Маркетингові рішення опрацьовуються окремо для кожного продукту. Іноді доводиться реалізовувати те, що ніколи ще ніхто не робив. Наприклад, наша компанія розробляла апарат з продажу морозива, який видавав його за танець. Нам довелося вмонтувати у вендінгову машину комп'ютер з додатком, що відстежує рухи покупця. Датчик розпізнавав танець та аналізував, чи правильно виконується завдання.

Як вписується мережа Інтернет у новітні тенденції рекламного бізнесу?

Зараз основним двигуном тенденцій у рекламі є Інтернет. Він дозволяє бути ближчим до споживача та дізнаватися про нього все. Веб 2.0 дав колосальний прогрес у просуванні продукту не тільки на звичайних прилавках, але і в мережі.