Якими виробниками представлений український ринок меблів?
Вітчизняний меблевий ринок ділиться між іноземними та вітчизняними виробниками у співвідношенні приблизно 35% на 65%. Частка українських виробників кожен рік зростає за рахунок досягнення більш високої якості виробів і намаганням тримати прийнятні ціни. Але в той же час збільшується доля нелегальних виробництв - так званих "гаражників", з якими легальні виробництва не можуть конкурувати по цінах. Доля таких тіньових ділків на ринку сягає до 40%! Меблева галузь не має підтримки в держави, хоча і оцінюється в 350-370 млн. доларів США (і має потенціал зрости до 5 млрд.дол.). Напевно тому зараз практично немає вітчизняних виробників комплектуючих і фурнітури для виробництва меблів.
Конкуренція в цій галузі виросла в рази, а обсяги продажів трохи зменшились в порівнянні з попередніми роками. Не зважаючи на це,за оцінками спеціалістів, меблевий ринок продовжує рости, а з ним - і частка українських виробників. Зростає також внутрішній споживчий ринок, експорт та імпорт готових меблів, меблевих плит і фурнітури. Експерти переконані, що цей ринок має перспективу до зростання принаймні на найближчі роки. Він є ефективним для залучення інвестицій та впровадження новітніх технологій. Меблеві підприємства активно модернізують виробничі потужності. У минулому і нинішньому роках нове обладнання купували дві третини підприємств. Нові ж технології придбала лише третина підприємств. Іноземний виробник панує в дорогому сегменті і там, де вітчизняний не може запропонувати належної якості.
Чи простежується в меблевому бізнесі сезонність? Як вона проявляється?
Меблева галузь дуже сильно привязана до будівельної, тому сезоном можна вважати період від кінця серпня і аж до Різдва.Закінчуються будови і ремонтні роботи - розпочинаються меблі! Українські меблеві підприємства працюють переважно на вітчизняній сировині.
Які напрямки меблевого бізнесу зараз розвиваються найбільш динамічно? Які з них, на Вашу думку, мають найкращі перспективи?
Експерти вважають, що завдяки збереженню антидемпінгового мита на імпорт ДСП східноєвропейського виробництва, поліпшенню якості вітчизняної сировини та напівфабрикатів, використання вітчизняних меблевих плит у майбутньому зростатиме. На мою думку,безперечними лідерами будуть ті підприємства,які розробляють,освоюють і впроваджують новітні технології,чим і ми успішно займаємось.
читати статті

У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...