Маленький Сократ: на виставку з сюрпризом

Розвиток мережі магазинів ТМ "Маленький Сократ" по франчайзингу розпочався у 2012 році. Протягом року компанія відкрила 11 партнерських точок, а кількість власних відділень зросла до 5. "Маленький Сократ" продовжує слідувати стратегії, яка передбачає розширення мережі до 100 магазинів протягом 5 років. А тому готує для підприємців нові можливості: співпрацю на умовах мастер-франшизи. "Пріоритетними для нас є два напрямки розвитку мережі: співпраця з франчайзі напряму та мастер-франчайзинг, - розповідає комерційний директор компанії "Маленький Сократ" Сергій Зімін. - Ця стратегія направлена на ефективніший розвиток мережі в крупних містах та цілих регіонах. Перша презентація нової пропозиції відбудеться в рамках виставки "Франчайзинг-2013".
З початку діяльності компанії в торговельних точках "Маленького Сократа" продавалася лише мультибрендова продукція. Проте зараз франчайзеру вдалося реалізувати амбіції щодо власного виробництва, та випустити під своїм брендом перші товари: книгу для батьків "Після трьох вже пізно" автора Масару Ібуки та три види наборів карток, виготовлених за методикою Домана. "В оригіналі книга Масару Ібуки займає більше 300 сторінок. Але, оскільки сучасні батьки живуть у швидкоплинному світі, ми скоротили творіння цього японського педагога до 60 сторінок",- розповідає Сергій Зімін. Товарну лінійку франчайзер розвиватиме і надалі.
Для того, щоб відкрити магазин під ТМ "Маленький Сократ", необхідно володіти інвестиціями в розмірі від 40 до 120 тис. грн. Найбільш сприятливими для ведення бізнесу компанія вважає площі в ТЦ розміром від 6 до 20 м2. Магазини ТМ "Маленький Сократ" можуть відкриватися в містах з кількістю населення від 60 тис. чоловік.
читати статті

Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня, яка ціна франшизи копійочки?
Копійочка
History
Копійочка
Мене часто запитують, коли я запрошую до себе на день народження, а що тобі подарувати?)) Я завжди...
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?