Маленький Сократ вироблятиме своє

П'ятниця
23.03.2012
Розвинувши мережу до 20 магазинів іграшок для дитячого розвитку компанія запустить виробництво власної продукції
 

Перший магазин іграшок для дитячого розвитку під ТМ "Маленький Сократ" з'явився в березні 2011 року в Донецьку. Оскільки вкладені у бізнес інвестиції повернулися за 6 місяців, до кінця року компанія відкрила ще 4 торговельні точки в Донецьку, Дніпропетровську та Києві. "Ідея відкриття магазину подібного формату виникла ще в 2008 році, коли маючи на меті знайти для старшого сина настільну гру для отримання розуміння того, звідки з'являються гроші, обійшов усі дитячі та недитячі магазини. Безрезультатність пошуку дала зрозуміти, що на локальному ринку відсутня пропозиція для такого небайдужого батька, як я, - розповів порталу Franchising.ua комерційний директор компанії "Маленький Сократ" Сергій Зімін. - Пошуки в мережі Інтернет виявили, що ідея не нова, і подібні магазини існують в Києві, Дніпропетровську, Запоріжжі та Севастополі. На запит про можливість співпраці відповіли власники мережі фірмових магазинів "Знайка". Але, на жаль, розмір початкових інвестицій унеможливлював відкриття подібного магазину в рідному Донецьку. Це стало хорошою мотивацією для створення свого бізнесу".

Франчайзингова пропозиція "Маленького Сократа" з'явилася на початку 2012. В квітні розпочне роботу перший франчайзинговий магазин в Одесі. Всього компанія має намір відкрити на території України як мінімум 100 торговельних точок протягом 5 наступних років. Проте головним завданням, що стоїть на порядку денному, є розширеня мережі до 20 магазинів. "Зараз в торговельних точках "Маленького Сократа" продається мультибрендова продукція, привезена з різних країн світу, та в майбутньому ми хочемо налагодити власне виробництво. Компанія вже випустила перший пілотний товар під ТМ "Маленький Сократ" - "Методику Домана", однак для того, щоб запустити постійні виробничі потужності, щомісяця потрібно робити замовлення як мінімум на $ 25 тис. А це можливо лише у тому випадку, якщо в мережі працюватиме хоча б 20 магазинів. Тому запуск власного виробництва є однією з головних причин, що мотивувала нас до створення франчайзингової пропозиції", - розповідає Сергій Зімін.

Магазини ТМ "Маленький Сократ" можуть відкриватися в містах з кількістю населення від 30 тис. чоловік. Найбільш сприятливими для ведення бізнесу компанія вважає площі в ТЦ розміром від 6 до 15 м2. Мінімальна сума початкових інвестицій становить $ 5 тис. Сюди входить вартість оренди, меблі, перша закупка товару та паушальний внесок.