Як Ви можете охарактеризувати сучасний стан ринку хлібобулочних виробів в Україні?
Основний сегмент ринку з продажу хлібобулочних виробів припадає на підприємства, що мають монопольне становище в Україні та продають більше ста тон продукції в день. Меншу частину ринку займають дрібні міні-пекарні. Вони виробляють до десяти тон продукції на добу та випускають більш якісну, але дорожчу хлібобулочну продукцію. Собівартість останньої на малих підприємствах завжди вища. Для цього існує ряд причин. По-перше, на малому підприємстві в більшій мірі використовується ручна праця, що обходиться роботодавцеві значно дорожче. По-друге, закупівельна ціна на сировину для малих пекарень зазвичай вища, ніж закупівельна ціна для великих підприємств. І, по-третє, витрати на постачання продукції до торговельної мережі значно вищі у міні-пекарень, оскільки вони напряму залежать від кількості продукції, що перевозиться в одній транспортній одиниці.
Деякі виробники реалізовують продукцію через власну роздрібну мережу. Як Ви оцінюєте такий варіант збуту?
Створення власної мережі має ряд переваг. По-перше, коли хліб продається у власних торгових точках, гроші відразу ж надходять до підприємства. А, по-друге, у своєму магазині можна реалізовувати весь асортимент і завозити свіжу продукцію по 4-5 разів на день, чого не зробиш, співпрацюючи з супермаркетами.
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...