LauraStar: купівля з першого погляду

П'ятниця
09.11.2012
На 53-й виставці IFA компанія презентувала нову концепцію експозиції своєї продукції
 

У вересні цього року в Берліні відбулася 53-тя міжнародна виставка побутової електроніки IFA. На цьому заході компанія LauraStar презентувала нову концепцію експозиції своєї продукції. "Ми вдосконалили корпоративний стиль, розробили різні варіанти бутиків та демонстраційних точок: для прикасової зони, острівців, пристінного простору, та кутків, - розповідає керівник відділу роздрібних продажів ТОВ "Де Люкс" Олександра Здоренко. - Представлений варіант створений у такому сучасному стилі, що може здивувати навіть найвимогливіших дизайнерів. Завдяки нововведенням наша продукція матиме гідні продажі у будь-якій частині магазину чи торговельного центру, зможе поєднуватися з різними напрямками та привернути увагу найрозсіянішого покупця. Що ж стосується якості, то вона завжди залишається на гідному швейцарському рівні".

Офіційним представником продукції LauraStar в Україні є ТОВ "Де Люкс". Компанія вже більше 12 років є ексклюзивним дистриб'ютором швейцарських прасувальних систем цієї торговельної марки в нашій державі. ТОВ "Де Люкс" не лише співпрацює з вітчизняними дилерами та клієнтами, але й розвиває мережу однойменних точок з продажу. На сьогодні, відкривши 12 демонстраційних точок в Києві, Одесі, Донецьку та Дніпропетровську, компанія взялася за втілення франчайзингового проекту.

Для того, щоб розпочати бізнес під ТМ LauraStar, необхідно володіти інвестиціями в розмірі від $3 тис. до $7 тис. Як стверджує франчайзер, проект окупається дуже швидко. В залежності від розміру торговельної точки інвестиції повертаються в термін від 3 до 6 місяців. Співпраця з LauraStar не передбачає паушального внеску, роялті та інших капітальних вкладень.