У вересні цього року в Берліні відбулася 53-тя міжнародна виставка побутової електроніки IFA. На цьому заході компанія LauraStar презентувала нову концепцію експозиції своєї продукції. "Ми вдосконалили корпоративний стиль, розробили різні варіанти бутиків та демонстраційних точок: для прикасової зони, острівців, пристінного простору, та кутків, - розповідає керівник відділу роздрібних продажів ТОВ "Де Люкс" Олександра Здоренко. - Представлений варіант створений у такому сучасному стилі, що може здивувати навіть найвимогливіших дизайнерів. Завдяки нововведенням наша продукція матиме гідні продажі у будь-якій частині магазину чи торговельного центру, зможе поєднуватися з різними напрямками та привернути увагу найрозсіянішого покупця. Що ж стосується якості, то вона завжди залишається на гідному швейцарському рівні".
Офіційним представником продукції LauraStar в Україні є ТОВ "Де Люкс". Компанія вже більше 12 років є ексклюзивним дистриб'ютором швейцарських прасувальних систем цієї торговельної марки в нашій державі. ТОВ "Де Люкс" не лише співпрацює з вітчизняними дилерами та клієнтами, але й розвиває мережу однойменних точок з продажу. На сьогодні, відкривши 12 демонстраційних точок в Києві, Одесі, Донецьку та Дніпропетровську, компанія взялася за втілення франчайзингового проекту.
Для того, щоб розпочати бізнес під ТМ LauraStar, необхідно володіти інвестиціями в розмірі від $3 тис. до $7 тис. Як стверджує франчайзер, проект окупається дуже швидко. В залежності від розміру торговельної точки інвестиції повертаються в термін від 3 до 6 місяців. Співпраця з LauraStar не передбачає паушального внеску, роялті та інших капітальних вкладень.
читати статті

У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...