LauraStar: партнерство на будь-який смак

Четвер
23.08.2012
Франчайзі LauraStar можуть обирати між двома форматами співпраці, відкриваючи демонстраційну або торгову точку з продажі парових прасувальних систем
 

ТОВ "Де Люкс" вже більше 12 років є ексклюзивним дистриб'ютором швейцарських прасувальних систем LauraStar SA в Україні. Компанія не лише співпрацює з вітчизняними дилерами та клієнтами, але й розвиває мережу однойменних точок з продажу. На сьогодні під брендом LauraStar функціонують 12 демонстраційних точок в таких містах, як Київ, Одеса, Дніпропетровськ та Донецьк. Там відвідувачі зможуть ознайомитися з усіма моделями прасувальних систем та парогенераторів, прийняти участь у активній демонстрації систем, користуючись порадою консультанта або навіть прасуючи самостійно, та замовити доставку додому. В подальшому компанія має серйозні наміри розвивати мережу за допомогою франчайзингу.

"На жаль, аналогічні товари досить мало представлені на ринку, і потенційному користувачеві не відома суттєва різниця між звичайною паровою праскою та системою з активною поверхнею прасувального столу та генерацією "сухої" пари. В кожному обласному центрі країни ми плануємо відкрити від однієї до трьох франчайзингових точок LauraStar, в залежності від чисельності населення та, звичайно, попиту. Бажано, щоб розвитком мережі у місті та прилеглому регіоні займався один франчайзі, - зазначає керівник відділу роздрібних продажів ТОВ "Де Люкс" Олександра Здоренко. - Що стосується формату роботи з клієнтами, то наші партнери можуть обирати на власний розсуд. З одного боку, він має можливість відкрити демонстраційну точку та доставляти продукцію клієнтові додому, з іншого - відкрити торговельну точку та здійснювати всі продажі на місці".

Для того, щоб розпочати бізнес під ТМ LauraStar, необхідно володіти інвестиціями в розмірі від $3 тис. до $7 тис. Як стверджує франчайзер, проект окупається дуже швидко. В залежності від розміру торговельної точки інвестиції повертаються в термін від 3 до 6 місяців. Співпраця з LauraStar не передбачає паушального внеску, роялті та інших капітальних вкладень.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності