"TUI Турагенція" і "Галопом по Європам" крокують разом

На початку 2012 року компанія TUI Ukraine, яка займається розвитком мережі франчайзингових агенцій під ТМ "TUI Турагенція", вивела на ринок нову партнерську пропозицію: бренд "Галопом по Європам". Головною особливістю агенцій стала орієнтація на масовий сегмент. Разом з тим компанія встановила "чисто символічний" розмір паушального внеску - $ 300. Завдяки цьому пропозиція почала користуватися значним попитом на ринку франчайзингу. "Вже зараз підписано 60 договорів з партнерами-франчайзі, - розповідає начальник відділу реклами та маркетингу компанії TUI Ukraine Ірина Вичавка. - Крім того, варто зазначити, що на розвиток мережі TUI турагенцій відкриття ще однієї франчайзингової мережі ніяк не вплинуло. Більше того, існуючим партнерам це дало змогу розвиватися у двох напрямках, під двома різними брендами, тим самим розширюючи свої бізнес-можливості".
TUI Ukraine і надалі активно розвиватиме обидві концепції і вже визначила для них різні стратегічні цілі. "Що стосується "Галопом по Європам", то нашим ключовим завданням на даний момент є кількісний розвиток. Ми прагнемо відкривати якомога більше агенцій і для цього пропонуємо більш ніж доступні умови для старту (вступний внесок становить всього $ 300), - розповідає Ірина Вичавка. - А от в розвитку мережі TUI турагенцій продовжуватимемо робити акцент на якість, ще більше контролюючи та вдосконалюючи систему підготовки кадрів та якості обслуговування клієнтів".
читати статті

Головна мета ДІЛА – зробити якісну діагностику доступною та зручною для клієнтів та лікарів по всій країні.
Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
найчайтіше читане

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
Як змінилаь ситуація на ринку продажів франшиз? Про це розповість керівник відділу продажу франшиз мережі OS.9 – Юлія Сербіна.
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?