В період з 25 по 27 вересня "Клініка реабілітації "Боль в спине" взяла участь в ІІІ Міжнародному Медицинському Форумі "Інновація в медицині - здоров'я нації", що відбувся у Виставковому Центрі "КиївЕкспоПлаза". Учасниками виставки стали 350 компаній із 16 країн світу. ТОВ "Центр реабілітації "Медіо-груп", якому належить концепція "Боль в спине", стала співорганізатором Міжнародного Конгресу "Медична і фізична реабілітація: європейський підхід", який пройшов у рамках заходу. "На виставці стенд нашої компанії відвідало багато зацікавлених у партнерській співпраці підприємців. Крім цього, нашими послугами цікавились потенційні клієнти та лікарі", - розповідає співвласник концепції "Боль в спине" Ігор Биков. Компанія й надалі зацікавлена у розвитку всеукраїнської франчайзингової мережі.
Перша клініка під ТМ "Клініка реабілітації "Боль в спине" розпочала роботу в 2011 році. Ініціювала відкриття медичного закладу компанія "Медіо", котра з 1995 року працює на ринку медичного обладнання. В 2012 році відбулася реорганізація клініки: змінилося приміщення та збільшився перелік надаваних послуг, а разом з тим - з'явилася франчайзингова пропозиція. На сьогодні компанія розглядає можливість відкриття клініки не лише в обласних центрах, але й у невеликих містечках.
Залежно від платоспроможності партнера, компанія пропонує своїм франчайзі кілька варіантів співпраці. Так, клініка економ-класу (100 м2) потребує близько 250 тис. грн інвестицій, тоді як середній варіант (200 м2) обійдеться в 500 тис. грн. Розмір паушального внеску становить 40 тис. грн, роялті - 4 тис. грн в місяць.
читати статті

Для українського ринку сегмент лоукост клубів - новинка
Німецька компанія змінюється, відкриває салони в нових країнах та чекає на франчайзі з України
У планах компанії відкрити партнерські заклади у всіх містах мільйонниках України
Відкриття "Шкіл Фітнесу" у Єгипті та розвиток по франчайзингу в Україні
Протягом двох років компанія налаштована відкрити багато філій в Україні
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Express White в різних форматах
Добрий день. Чи можливе відкриття у Парижі?
FitCurves - пятый клуб в Польше
А когда FitCurves появится в Лодзи?
FitCurves будет и в Польше
хотелось бы трудоустроиться в фиткервз Польши!