В період з 25 по 27 вересня "Клініка реабілітації "Боль в спине" взяла участь в ІІІ Міжнародному Медицинському Форумі "Інновація в медицині - здоров'я нації", що відбувся у Виставковому Центрі "КиївЕкспоПлаза". Учасниками виставки стали 350 компаній із 16 країн світу. ТОВ "Центр реабілітації "Медіо-груп", якому належить концепція "Боль в спине", стала співорганізатором Міжнародного Конгресу "Медична і фізична реабілітація: європейський підхід", який пройшов у рамках заходу. "На виставці стенд нашої компанії відвідало багато зацікавлених у партнерській співпраці підприємців. Крім цього, нашими послугами цікавились потенційні клієнти та лікарі", - розповідає співвласник концепції "Боль в спине" Ігор Биков. Компанія й надалі зацікавлена у розвитку всеукраїнської франчайзингової мережі.
Перша клініка під ТМ "Клініка реабілітації "Боль в спине" розпочала роботу в 2011 році. Ініціювала відкриття медичного закладу компанія "Медіо", котра з 1995 року працює на ринку медичного обладнання. В 2012 році відбулася реорганізація клініки: змінилося приміщення та збільшився перелік надаваних послуг, а разом з тим - з'явилася франчайзингова пропозиція. На сьогодні компанія розглядає можливість відкриття клініки не лише в обласних центрах, але й у невеликих містечках.
Залежно від платоспроможності партнера, компанія пропонує своїм франчайзі кілька варіантів співпраці. Так, клініка економ-класу (100 м2) потребує близько 250 тис. грн інвестицій, тоді як середній варіант (200 м2) обійдеться в 500 тис. грн. Розмір паушального внеску становить 40 тис. грн, роялті - 4 тис. грн в місяць.
читати статті

Для українського ринку сегмент лоукост клубів - новинка
Німецька компанія змінюється, відкриває салони в нових країнах та чекає на франчайзі з України
У планах компанії відкрити партнерські заклади у всіх містах мільйонниках України
Відкриття "Шкіл Фітнесу" у Єгипті та розвиток по франчайзингу в Україні
Протягом двох років компанія налаштована відкрити багато філій в Україні
найчайтіше читане

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
Завдяки співпраці з фінансовими установами, компанія може надавати своїм франчайзі кошти на відкриття та розвиток бізнесу
популярне на форумі
Express White в різних форматах
Добрий день. Чи можливе відкриття у Парижі?
FitCurves - пятый клуб в Польше
А когда FitCurves появится в Лодзи?
FitCurves будет и в Польше
хотелось бы трудоустроиться в фиткервз Польши!