Боль в спине мине завдяки франчайзингу

Середа
15.02.2012
Франчайзингові клініки відкриватимуться на території всієї країни
 

Перша клініка під ТМ "Клініка реабілітації "Боль в спине" розпочала роботу в 2011 році. Ініціювала відкриття медичного закладу компанія "Медіо", котра з 1995 року працює на ринку медичного обладнання. В 2012 році відбулася реорганізація клініки: змінилося приміщення та збільшився перелік надаваних послуг, а разом з тим - з'явилася франчайзингова пропозиція. На сьогодні компанія розглядає можливість відкриття клініки не лише в обласних центрах, але й у невеликих містечках. "Враховуючи те, що клініку кожного дня відвідує не менше 20-30 чоловік, ми допускаємо відкриття одного закладу на 7-10 тисяч населення, - розповів порталу Franchising.ua співвласник концепції "Боль в спине" Ігор Биков. - А це означає, що заклад можна відкрити навіть в маленькому місті. У такому місті, як Київ, можна відкрити і 10 клінік".

На сьогодні компанія веде переговори з потенційними партнерами з Одеси, Дніпропетровська, Донецьку, Маріуполя та Мелітополя. "До розвитку по франчайзингу нас спонукало те, що, у процесі продажу медичного обладнання ми побачили, що фахівці, охочі започаткувати медичний бізнес, часто-густо неправильно обирають медобладнання, купують його непрофесійно, забагато або недостатньо, - стверджує Ігор Биков. - Наша франчайзингова пропозиція - це не лише робота під єдиною торговельною маркою, але й повністю прописаний набір необхідних медичних апаратів у поєднанні з концепцією, яка працює".

Для процесу лікування в "Клініці реабілітації "Боль в спине" використовується фінське, польське, німецьке, голландське, італійське, норвежське та російське обладнання. Клієнтами закладу є люди різних вікових категорій: від дітей, у яких проблеми з плоскостопістю та сколіозами - до людей похилого віку, які хворіють на радикуліт, мають міжхребцеві грижі та інші патології хребта.

Залежно від платоспроможності партнера, компанія пропонує своїм франчайзі кілька варіантів співпраці. Так, клініка економ-класу (100 м2) потребує близько 250 тис. грн інвестицій, тоді як середній варіант (200 м2) обійдеться в 500 тис. грн. Розмір паушального внеску становить 40 тис. грн, роялті - 4 тис. грн в місяць.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію